کد خبر: ۷۶۶۰۷۰
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵

بازداشت عامل ضرب و شتم سرباز راهور در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری عامل ضرب و شتم سرباز راهور در یکی از خیابان های این شهر خبر داد.
بازداشت عامل ضرب و شتم سرباز راهور در بابل
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ "محمدزمان شالیکار" در تشریح این خبر گفت: در پی انتشار کلیپی در شبکه های اجتماعی و بازتاب آن در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم سرباز راهور در شهرستان بابل، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری عامل ضرب و شتم سرباز راهور شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به دستگیری متهم و ابراز ندامت و پشیمانی وی، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد‌.

تاکید بر وضع قوانین حمایتی از پلیس

در پی این حادثه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در دیدار با سرباز راهور در میدان شهید بزار در حین خدمت با تقدیر از زحمات کارکنان پلیس راهور، گفت: زحمات شما برکسی پوشیده نیست.

قاسم عزیز زاده گرجی با اشاره به اینکه واکنش های کاربران اجتماعی در حمایت از سرباز راهور را داشتیم، تصریح کرد: یقیناً مرجع قضائی در حال پیگیری و برخورد با فرد خاطی خواهد بود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه بابل با تاکید بر اینکه شما نماینده قانون هستید و ما هم وظیفه حمایت از شما را داریم، خاطر نشان کرد: قوانین در کشور ما در این گونه موارد نیاز به اصلاح دارند و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم در خصوص وضع قوانین حمایتی از پلیس اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین