کد خبر: ۷۶۶۴۱
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۴
طی مراسمی با حضور فعالان سیاسی ورامین انجام شد:

افتتاح دفتر حزب اعتدال و توسعه در وارمین

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مراسم افتتاح دفتر حزب اعتدال وتوسعه شاخه ورامین عصر پنجشنبه (دیروز) در کانون فرهنگی هدایت شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب،‌ دراین مراسم که با سخنرانی دکتر محمدباقر نوبخت دبیر کل حزب اعتدال و توسعه برگزار شد، جمعی از فعالان سیاسی، روحانیون و معتمدان شهرستان ورامین نیز حضور داشتند.

همچنین در این مراسم نادر شیرکوند طی سخنانی ضمن تاکید بر ضرورت‌های تشکیل دفتر حزب اعتدال و توسعه در شهرستان ورامین گفت: «متاسفانه برخی از فصول و مواد قانون اساسی مترقی ما در مورد احزاب اجرا نشده است. مشکل دیگر برای عدم توسعه احزاب وجود حزب‌ستیزی و حزب گریزی در کشور است». 

دبیر تشکیلات حزب اعتدال و توسعه  در شهرستان ورامین ادامه داد: «باید برای مردم ضرورت وجود احزاب را تبیین کنیم و تبیین کنیم که احزاب قصد کمک به جامعه و حل مشکلات آن را دارند، می‌خواهند به دموکراسی و تثبیت پایه‌های آن کمک کنند و هدفمان تقویت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی است».

وی با تاکید بر ضرورت وجود جامعه چند صدایی در کشور و برشمردن فواید آن ادامه داد: «احزاب در حقیقت برای تمرکز افکار سیاسی به وجود آمده‌اند و یک ستاد برنامه‌ریزی فکری هستند و به همین دلیل باید نیروهای سیاسی آرایش پیدا کنند و این با وجود آمدن تشکیلات سیاسی ممکن است».

شیرکوند با ابراز خوشحالی از اقبال مردم به مفاهیم اعتدالی در جامعه امروز ادامه داد: «حزب اعتدال و توسعه هم طرح و هم برنامه‌ برای توسعه کشور دارد و در چارچوب مردم‌سالاری دینی و مشخصاً در چارچوب آموزه‌های دینی و قانون اساسی با نگاه تحول‌خواهانه حرکت می‌کند».

وی با تاکید بر ضرورت اجرای دقیق و جدی سند چشم‌انداز بیست‌ساله، از عدم اجرای صحیح آن در طول سال‌های اخیر انتقاد کرد.

در این مراسم همچنین جعفری، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در شهرستان ورامین، در مورد ضرورت‌هایی که منجر به تشکیل دفتر این حزب در شهرستان مذکور شد، سخنانی ایراد کرد.

جعفری اظهار داشت: «ما از همان ابتدا بر مشی اعتدالی تاکید داشتیم و طی چهار سال گذشته، کارهای فرهنگی فراوانی در این زمینه انجام دادیم و نهایتاً به این نتیجه رسیدیم که باید یک دفتر اختصاصی و متناسب با حجم فعالیت‌هایمان در دوره جدید، برای توسعه فعالیت های حزب داشته باشیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین