کد خبر: ۷۶۶۹۸۹
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

این مرد محبوب دوست دارد سرمربی استقلال شود

میلاد میداوودی در استقلال بازیکن محبوبی بود، اما دوران اوجش اصلا طولانی نشد و فقط یک فصل در این تیم درخشید.
این مرد محبوب دوست دارد سرمربی استقلال شود
آفتاب‌‌نیوز :

میلاد میداوودی چند روز قبل به تمرینات استقلال رفت و با فرهاد مجیدی دیدار و گفتگو کرد. او که زمانی در استقلال خیلی محبوب شده بود در این موررد گفت: رفتم تا مجیدی و سایر دوستانم را ببینم که کلی هم خوش گذشت و خاطرات را مرور کردیم. من زمانی زوج فرهاد در خط حمله استقلال بودم و خوشحالم که دوباره او را دیدم. به نظرم کارش در استقلال خیلی سخت است، چون کوهی از توقعات روی دوشش سنگینی می‌کند و استقلال تیمی است که مردم با نتایجش زندگی می‌کنند و می‌میرند.

میلاد در ادامه گفت: من به کلاس‌های مربیگری رفته ام و طبعا دوست دارم روزی سرمربی استقلال شوم، اما شاید این اتفاق سال‌ها بعد رخ بدهد و سرمربی شوم، اما الان خودم را هوادار این تیم محبوب می‌دانم و دوست دارم امسال جام قهرمانی را بالای سر ببریم. از حذف استقلال در جام حذفی ناراحت شدم، اما این یک اتفاق بود و استقلال مسلما برای قهرمانی در لیگ برتر شانس بالایی دارد.

میداوودی افزود: یک روز آقای فتح‌الله‌زاده به من پیشنهاد داد که در عرض ۵ دقیقه پذیرفتم و استقلالی شدم، اما الان شرایط خیلی فرق کرده و فوتبالیست‌ها اقتصادی فکر می‌کنند. استقلال همه چیز من بود، اما عده‌ای باعث شدند جدا شوم. در واقع من عاشق استقلال بودم و از بچگی این تیم را دوست داشتم، اما یکسری افراد باعث جدایی من از تیم محبوبم شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین