کد خبر: ۷۶۷۰۷۶
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹

کدام سفرای خارجی مقیم ایران با امیر عبداللهیان دیدار کردند؟

پِریشا کاستراتوویچ سفیر جدید مونته‌نگرو در کشورمان در دیدار با امیر عبداللهیان و در آغاز ماموریت خود در کشورمان رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.
کدام سفرای خارجی مقیم ایران با امیر عبداللهیان دیدار کردند؟
آفتاب‌‌نیوز :

سفرای جدید کشورهای استونی، مونته‌نگرو، بوروندی، لتونی و نپال در آغاز ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کردند.

آنللی کوک سفیر جدید جمهوری استونی در کشورمان بعد از ظهر یکشنبه ۴ اردیبهشت ١۴٠١، در آغاز ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران در دیدار با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

پِریشا کاستراتوویچ سفیر جدید مونته‌نگرو در کشورمان هم در دیدار با امیر عبداللهیان و در آغاز ماموریت خود در کشورمان رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.

ژرار نتائوروارویه بیکه‌باکو سفیر جدید جمهوری بوروندی در تهران نیز در آغاز ماموریت خود روز یکشنبه ۴ اردیبهشت ١۴٠١ رونوشت استوارنامه خود را تسلیم امیر عبداللهیان کرد.

تاپاس آدیکاری سفیر جدید جمهوری فدرال دموکراتیک نپال هم در آغاز ماموریت خود در ایران در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان رونوشت استوارنامه خود را تقدیم او کرد.

پتریس وایوارس سفیر جدید جمهوری لتونی در جمهوری اسلامی ایران هم امروز ۴ اردیبهشت ١۴٠١ در آغاز ماموریت خود در کشورمان با امیر عبداللهیان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین