کد خبر: ۷۶۷۱۰
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۸۷ - ۲۰:۵۶
تا دو هفته دیگر

لبنیات هم گران می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در ادامه روند صعودی نرخ تورم و بالا رفتن هزینه‌های مختلف در تولید کالا، افزایش قیمت لبنیات در سال جدید که هنوز تعیین نشده، قطعی به نظر می‌رسد. در این ارتباط مدیر کل روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران خبر از احتمال تعیین نرخ جدید شیر و لبنیات در سال 87 تا دو هفته دیگر می دهد.

مدیر کل روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران تصریح کرد: «در صورت پرداخت به موقع مابه‌‌تفاوت محصولات لبنی از سوی دولت، مشکلات تولیدکنندگان تا حد زیادی حل خواهد شد».
 
مسئله ماندن لبنیات بر سر سفره‌ها! {کلیک کنید}

محمد صراف‌زاده در گفتگو با خبرنگار اقتصادی آفتاب درباره نتیجه جلسات تولیدکنندگان با دولت درباره قیمت محصولات لبنی گفت: «پیشنهاداتی از سوی انجمن صنایع لبنی و سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکنندگان مطرح شده و احتمالاً تا دو هفته دیگر قیمت لبنیات در سال جدید و میزان پرداخت مابه‌تفاوت محصولات لبنی مشخص می‌شود».

وی با اشاره به افزایش هزینه‌های تولید افزود: «اگر سیاست دولت استفاده همه اقشار از شیر و مشتقات آن که نقش مهمی در سلامت جامعه دارد باشد، باید یارانه و مطالبات تولیدکنندگان به موقع پرداخت شود».

صراف‌زاده تصریح کرد:‌ «دولت حدو سه ماه پیش از تامین بودجه یارانه شیر و پرداخت به مرور مابه‌تفاوت‌ها به کارخانجات خبر داده بود اما تا کنون مشکلات ما حل نشده است».

وی درعین حال با اظهار امیدواری نسبت به حل مسائل و پرداخت مطالبات تولیدکنندگان گفت: «در ‌آخرین جلسه که با نهادهای مختلف مرتبط با صنایع شیر داشتیم از سوی مسئولان اطمینان داده شده که مطالبات تولیدکنندگان پرداخت‌ می‌شود».

مدیر کل روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران تصریح کرد:‌ «با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، ارائه این محصولات لبنی با قیمت‌های گذشته امکان‌پذیر نیست و در صورتی که تولیدات ما همچنان مشمول تثبیت قیمت‌ها باشد باید مابه‌تفاوت قیمت تولید با قیمت فروش از سوی دولت پرداخت شود». 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین