کد خبر: ۷۶۷۵۱۸
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

واکنش رسمی سیدجلال حسینی به جدایی از پرسپولیس

کاپیتان پرسپولیس گفت: کارنامه اسکوچیچ در این مدت مشخص است. چه اسکوچیچ در تیم ملی باشد و چه مربی دیگر، کسی کاری برای تیم ملی انجام نداده که انتظاری داشته باشیم.
واکنش رسمی سیدجلال حسینی به جدایی از پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس درباره شرایط این تیم در لیگ و همچنین ماجرا‌های اسکوچیچ در فوتبال ایران، مصاحبه‌ای انجام داد که‌های لایت آن را در زیر مطالعه می‌کنید:

*در جام‌جهانی همه بازی‌ها سخت است. نباید به دنبال این باشیم که ببینیم حریفان‌مان چه تیم‌هایی هستند. در جام‌جهانی شما بازی آسان ندارید و همه تیم‌ها با نهایت توان و قدرت خود در این مسابقات حاضر می‌شوند. به اعتقاد من تیم ملی تدارک بسیار قدرتمندی می‌خواهد.

*کار بچه‌ها در تیم ملی بزرگ بوده و همین مسأله این توقعات را به وجود آورده، اما کار واقعاً سخت است. عملکرد تیم ملی انتظارات را بالا برده و به همین دلیل باید شرایط خوبی برای آن‌ها فراهم شود. همه چیز به عملکرد فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان برمی‌گردد چرا که تیم ملی برای موفقیت نیازمند تدارک خوب است. از طرفی بازیکنان هم باید تمرکز خود را بالا ببرند و بدانند که در جام‌جهانی چه می‌خواهند.

*واقعا نمی‌دانم در این باره چه باید بگویم. چرا دنبال تغییر کادرفنی هستند؟ کارنامه اسکوچیچ در این مدت مشخص است. چه اسکوچیچ در تیم ملی باشد و چه مربی دیگر، کسی کاری برای تیم ملی انجام نداده که انتظاری داشته باشیم. باید از حالا برنامه‌ریزی کرد تا به موفقیت رسید. اگر مربی بزرگ و با هیاهو هم بیاید در این شرایط کاری نمی‌تواند انجام دهد.

باید از اسکوچیچ حمایت شود، اما متأسفانه جوی وجود دارد که به نظر می‌رسد به دنبال اسم بزرگ هستند. ما به خیلی از این اسم‌های بزرگ یا بدهکار هستیم یا اینکه یک اسم بزرگ می‌آوریم و او هر کاری که دلش می‌خواهد انجام می‌دهد! این اصلاً خوب نیست.

*مثل سال‌های قبل در پرسپولیس فقط تلاش می‌کنیم و به شرایط جدول کاری نداریم. نگاه ما به جدول مسابقات نیست بلکه هدف ما این است که ۶ بازی باقیمانده را ببریم. مطمئن باشید که تا روز آخر مسابقات امیدوار هستیم و عقب‌نشینی نمی‌کنیم. تا روز آخر امیدوار خواهیم بود.

*من یک فوتبالیست هستم و تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که تمرین کنم. کار دیگری جز این نمی‌توانم انجام دهم. در مورد قرارداد و ... هیچ تصمیمی در حال حاضر ندارم و تنها چیزی که به آن فکر می‌کنم ۶ بازی باقیمانده در لیگ برتر است تا بتوانیم قهرمان شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین