کد خبر: ۷۶۷۷۴۲
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹

منچسترسیتی ۴ - رئال‌مادرید ۳ / منتظر دیدار در مادرید

تیم فوتبال منچسترسیتی در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به سختی از سد رئال مادرید گذشت.
منچسترسیتی ۴ - رئال‌مادرید ۳ / منتظر دیدار در مادرید
آفتاب‌‌نیوز :

منچسترسیتی و رئال مادرید بامداد چهارشنبه(۷ اردیبهشت) در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد منچستر به مصاف هم رفتند که در پایان یک دیدار جذاب و دیدنی، سیتی با نتیجه ۴ بر ۳ رئال مادرید را شکست داد.

در این دیدار منچسترسیتی خیلی زود در دقیقه ۲ با ضربه سر کوین دی‌بروینه به گل نخست رسید و در کمتر از ۱۰ دقیقه، این بار دی‌بروینه پاس گل داد تا گابریل ژسوس با چرخشی زیبا با کورتوا تک به تک شود و گل دوم سیتی را به ثمر برساند.

رئال مادرید پس از چند رفت و برگشت بالاخره توانست یکی از گل‌ها را توسط کریم بنزما در دقیقه ۳۳ جبران کند تا امیدهای شاگردان آنچلوتی همچنان زنده بماند اما با شروع نیمه دوم، فیل فودن برای سیتی گل‌زنی کرد تا بازی ۳ بر یک شود.

رئال مادرید اما دو دقیقه بعد توانست روی فرار وینیسیوس جونیور به گل دوم برسد. در ادامه دو تیم در حال کش و قوس بودند تا دوباره گل‌زنی کنند تا این که در دقیقه ۷۴ برناردو سیلوا با یک شوت غافلگیرانه دروازه کورتوا را برای بار چهارم باز کرد.

این بازی اما دوباره گل داشت و کریم بنزما در دقیقه ۸۱ از روی نقطه پنالتی، گل سوم رئال مادرید را به ثمر رساند تا نتیجه بازی ۴ بر ۳ شود.

در دقایق پایانی بازی هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گل‌زنی داشتند اما راه به جایی نبردند تا فوتبالی‌ها منتظر یک دیدار برگشت جذاب و دیدنی در مادرید باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین