کد خبر: ۷۶۷۹۵۵
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳

حفظ منزلت سربازان از اصول مورد تاکید در نیروی هوایی ارتش است

​فرمانده نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: سربازان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و حفظ شان و منزلت این عزیزان یکی از اصول مورد تاکید در نیروی هوایی ارتش است.
حفظ منزلت سربازان از اصول مورد تاکید در نیروی هوایی ارتش است
آفتاب‌‌نیوز :

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در ضیافت افطاری سربازان پایگاه هوایی شهید لشگری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه سربازان، با اشاره به تاکیدات فرمانده کل قوا مبنی بر توجه وِیژه نسبت به سربازان گفت: نیروی هوایی ارتش به عنوان یک نیروی پیشگام و انقلابی حفظ حقوق تمامی کارکنان خود به‍ وِیژه سربازان را از اولویت‌ها و واجبات اداری مجموعه خود می‌داند که ان‌شاءالله به واسطه آن علاوه بر حفظ روحیه سربازان موجب ارتقای تفکرات انقلابی آنان نسبت به انجام وظایف محوله شود.

وی ادامه داد: سربازان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و توجه به آنان از تاکیدات مقام معظم رهبری است که به‌حمدلله یکی از اصول مورد تاکید در نیروی هوایی ارتش حفظ شآن و منزلت این عزیزان است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به فرمایشات فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر فراگیری علوم حرفه‌ای اظهار داشت: یکی از مهم‍ترین وظایف ما در قبال سربازان، آموزش علوم و حرفه‌های فراگیر است، حرفه‌ای که پس از اتمام دوران مقدس سربازی به عنوان یک منبع درآمد و اشتغال برای سربازان محسوب می‌شود، از این‌رو، نیروی هوایی ارتش با داشتن اهتمام ویژه در اجابت این هدف بزرگ، گام‌های شایان توجهی برداشته است.

واحدی خطاب به سربازان تصریح کرد: بی‌تردید خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران توفیقی الهی است که نصیب شما عزیزان شده است لذا این توفیق را قدر بدانید و از دوران سربازی به عنوان یک فرصت طلایی و ارزشمند به خوبی استفاده کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین