کد خبر: ۷۶۸۱۲۵
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

وزیر نیرو به استاندار گلستان "اوکی" داد

استاندار گلستان از موافقت وزیر نیرو با تعرفه برق مناطق گرمسیری به استان گلستان خبر داد.
وزیر نیرو به استاندار گلستان
آفتاب‌‌نیوز :

علی محمد زنگانه عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گلستان اظهار کرد: با توجه به محدودیت آبی در گلستان باید طرح مدیریت منابع و اصلاح الگوی کشت در استان اجرا شود، در شرایط فعلی کشت ۸۰ هزار هکتار شالی در استان گلستان زیاد است و باید برای این امر تدبیری اندیشیده شود.

وی همچنین از موافقت وزیر نیرو درباره تعرفه برق مناطق گرمسیری به گلستان خبر داد و افزود: این حق شرعی مردم گلستان است که در گرمای بالا با درجه شرجی زیاد از این شرایط استفاده کنند و می‌طلبد معاونت عمرانی و شرکت توزیع برق استان گلستان این مسئله را پیگیری کنند.

استاندار گلستان از تمامی واحد‌های تولیدی خواست تا خرید دیزل ژنراتور را هدف‌گذاری کنند تا در تابستان با مشکل برق مواجه نشویم.

وی با بیان اینکه اداره کل هواشناسی گلستان در مدت ۶ ماه باید کار مطالعه رادار هواشناسی را با توجه به محدودیت منابع به سرانجام برساند و اولویت خود را مشخص کند، تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی نیز باید خودرویی را به عنوان خودروی سیار هواشناسی در اختیار اداره کل قرار دهد.

زنگانه از تصویب ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای حفاظت از منابع طبیعی و اطفاء حریق خبر داد و متذکر شد: لوازم اطفای خریداری شده برای روستا‌ها باید در اختیار گروه‌های مردمی قرار گیرد تا مردم بتوانند در سریعترین زمان ممکن نسبت به اطفاء حریق در منابع طبیعی اقدامات لازم را انجام دهند.

چند سالی است که مردم گلستان به دلیل عدم برقراری تعرفه گرمسیری با قبض‌های نجومی برق مواجه می‌شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین