کد خبر: ۷۶۸۲۲۵
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳

پرونده بازداشتی‌های سراوان در اختیار مراجع قضایی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه امروز پلیس برای بازگشایی لندفیل سراوان در منطقه حضور یافت، گفت: متأسفانه تعدادی از افراد از این مطالبه به حق مردم سوء استفاده می‌کردند که با اشرافیت پلیس این افراد شناسایی شدند و با اقناع مردم سایت سراوان بازگشایی شد.
پرونده بازداشتی‌های سراوان در اختیار مراجع قضایی
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ رسول زاده با اشاره به فرصت ۲۰ روزه‌ای که برای رفع سد معبر لندفیل سراوان به مردم داده شد، اظهار کرد: امروز عوامل پلیس با حکم قضایی و برابر مصوبات شورای تأمین و در راستای شرح وظایف اصلی خود که همانا تأمین نظم و امنیت شهروندان است برای بازگشایی لندفیل سراوان در منطقه حضور یافتند.

وی با تأکید بر حل مشکل سایت زباله سراوان گفت: این مسئله باعث بروز مشکلات زیست محیطی و مشکلات عدیده‌ای برای شهروندان به ویژه مردم بخش سراوان نیز شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به همکاری خوب اهالی سراوان با پلیس بیان کرد: امروز عوامل پلیس در منطقه حضور پیدا کردند و مردم سراوان نیز همکاری بسیار خوبی داشتند و الحمدالله اوایل صبح سایت باز شد، مردم اقناع شده و مشکل نیز برطرف شد.

رسول زاده با اشاره به حضور برخی عوامل برهم زننده نظم و امنیت در موضوع سراوان افزود: متأسفانه تعدادی از افراد از این مطالبه به حق مردم سوء استفاده می‌کردند که با اشرافیت پلیس این افراد شناسایی شده و پرونده آنان در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین