کد خبر: ۷۶۸۲۹۶
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

اتهام بزرگ تبانی در لیگ پرتغال علیه طارمی و گلر ایرانی!

کمیته انضباطی فدراسیون پرتغال به یک بازی در لیگ این کشور مشکوک شده است.
اتهام بزرگ تبانی در لیگ پرتغال علیه طارمی و گلر ایرانی!
آفتاب‌‌نیوز :

در یکی از بازی‌های هفته سی ام لیگ فوتبال پرتغال تیم پورتو موفق شده بود تیم پورتیموننزه را با نتیجه پرگل ۷ بر صفر شکست بدهد. در این مسابقه مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو و پیام نیازمند دروازه بان ایرانی پورتیموننزه در ترکیب اصلی حضور داشتند.

طارمی در این بازی سه گل زد و یک پاس گل داد تا نیازمند در یکی از معدود دفعات حضورش درون دروازه پورتیموننزه، تجربه بسیار تلخی را پشت سر بگذارد.

اتفاقات آن مسابقه بعد از گذشت حدود دو هفته باعث شد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال به آن ورود و تحقیقات خود را برای این نتیجه که ظاهراً شک برانگیز است، آغاز کند.

تمام توجهات برای نتیجه رقم خورده روی «پائولو سرجیو» سرمربی پورتیموننزه است که مقابل پورتو تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود را بازی نداد و نفراتی را به میدان فرستاد که تا پیش از آن زیاد بازی نکرده بودند.

سرجیو البته به تصمیم برای بررسی اتفاقات بازی با پورتو واکنش تندی داشته است. او روز گذشته گفت: کاری که آن‌ها می‌کنند توهین به من است. قبلاً هرچیزی را که باید در این مورد می‌گفتم، گفته‌ام.

وی افزود: شما ببینید که نیمکت تعویض ما (به دلیل غیبت تعداد زیادی از بازیکنان) حتی پر نشده بود. با حضور دو دروازه بان، هنوز جا برای نفرات دیگر روی نیمکت وجود داشت. فقط به بازیکنانی که روی نیمکت داشتم نگاه کنید تا متوجه شوید چه چیزی برای آن مسابقه در اختیار داشتم.

سرمربی تیم پیام نیازمند تاکید کرد: من بچه دارم، پدر و مادر دارم، خانواده دارم و برای من شرم آور است که ببینم نامم با سوء ظن‌هایی از این قبیل مرتبط است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین