کد خبر: ۷۶۸۴۹۸
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

روز پرنوسان بورس

درحالی که شاخص کل بورس بر ساعات میانی معاملات توانسته بود تا یک میلیون و ۵۲۳ هزار واحد افزایش یابد در ساعات پایانی روندی نزولی به خود گرفت و تا رقم یک میلیون و ۵۲۲ هزار واحد هم کاهش یافت.
روز پرنوسان بورس
آفتاب‌‌نیوز :

شاخص کل بورس امروز با هزار و ۶۰ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۵۲۲ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۳ هزار و ۴۸۸ واحد افزایش یافت و رقم ۴۱۵ هزار و ۱۱۵ واحدرا ثبت کرد. در این بازار ۶۰۳ هزار معامله به ارزش ۵۰ هزار و ۱۰۸ میلیارد ریال انجام شد.

فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و درمقابل پالایش نفت اصفهان و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرا بورس ۵۹ واحد افزایش یافت و در رقم ۲۰ هزار و ۹۷۵ واحد ایستاد. در این بازار ۳۱۲ هزار معامله انجام شد که ۶۷ هزار و ۸۶۹ میلیارد ریال ارزش داشت.

صنعتی مینو، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، نفت ایرانول، و اعتباری ملل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین