کد خبر: ۷۶۸۶۴
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۱۴

تجمع کارگران پروژه کارت سوخت مقابل استانداری فارس

کارکنان 4 ماه است حقوق خود را دریافت نکرده‌اند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب : جمعی از کارگران صنایع مخابراتی راه دور ایران در اعتراض به تأخیر 4 ماهه در پرداخت حقوق خود و آنچه سوء مدیریت می‌نامیدند، صبح دیروز سه‌ شنبه در مقابل استانداری فارس تجمع کردند. 

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی آفتاب، غلامحسین بانشی نماینده کارگران معترض در جمع خبرنگاران در این باره گفت: «شرکت صنایع مخابراتی راه دور ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات مخابراتی کشور است که از سال 83 طرح و اجرای کارت سوخت به عنوان یک طرح ملی به آن واگذار شد». 

وی گفت: «به رغم اینکه این طرح مراحل پایانی خود را طی می‌کند و تمامی هزینه‌های آن از سوی وزارت نفت پرداخت شده اما کارکنان هیچ بهره‌ای نبرده اند». 

بانشی ادامه داد: «کارکنان 4 ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و مبالغی نیز که دریافت کرده‌اند مربوط به بدهی‌های سابق شرکت مخابرات ایران است». 

بر اساس گفته های  نماینده کارگران این شرکت، مبلغ قرارداد پروژه  کارت سوخت در ابتدای کار 43 میلیارد تومان بوده که هم اکنون به 80 میلیارد تومان رسیده و بایستی حسابرسی مالی دقیقی روی آن انجام شود. 

وی ادامه داد: «بحث تعمیرات و خدمات پس از فروش پروژه کارت سوخت نیز تا آخر خردادماه به پایان می‌رسد». 

بانشی ادامه داد: «قرارداد خدمات پس از فروش در یک مناقصه صوری به یک شرکت مستقر در تهران واگذار شده که سهامداران آن را مدیران شرکت صنایع مخابراتی راه دور ایران تشکیل می‌دهند». 

وی همچنین برکناری مدیران ناکارآمد و پروازی را از دیگر خواسته های کارگران اعلام کرد و گفت: «برخی مدیران پروازی نه توانایی کافی برای اداره دارند و نه وقت لازم. بنابراین مدیریت این واحد باید به مدیران داخل استان سپرده شود». 

این تجمع پس از حدود 4 ساعت با دیدار نمایندگان کارگران معترض با مسئولان استانداری فارس پایان یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین