کد خبر: ۷۶۹۵۱
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۸۷ - ۱۱:۳۳
احمدی‌نژاد:

حوزه نظارت و اجرا در سیاست‌های اصل 44 خلط شده‌است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد تاکید کرد: «اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی یک امر ملی و نیازمند عزم ملی است و این امر مهم نباید در کش و قوس‌های سیاسی و حرف و حدیث‌های بی ربط انداخته شود». 

به گزارش سرویس اقتصاد و صنعت آفتاب، به نقل از ایرنا، محمود احمدی نژاد در جمع صدها نفر از صاحبنظران، کارشناسان و مسئولان قوای اجرایی، قضایی و مقننه در همایش نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی، با تاکید بر اینکه دولت به اجرای این سیاست ها اعتقاد دارد و با همه توان آماده پیشبرد قانون و اجرای این سیاست هاست گفت: «کسی نباید در کشور وجود داشته باشد که مخالف اجرای این سیاست‌ها باشد». 

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: «اینکه گفته می شود دولت سیاست‌های اصل 44 را اجرا نمی‌کند و یا اعتقادی به آن ندارد باعث تعجب ماست و این در حالی است که این سیاست‌ها هنوز قانون نشده و به ما هنوز ابلاغ نشده است». 

احمدی‌نژاد با بیان اینکه البته در قانون سیاست‌های اصل 44 نیز حدود اختیارات و حوزه نظارت و اجرا خلط شده است گفت: «وقتی این سیاست‌های قانون شد و ابلاغ گردید همه باید آن را اجرا کنیم و قوای سه گانه باید به گونه ای حرکت کنند که خدشه‌ای وارد نشود و انحرافی رخ ندهد که در این صورت سال‌ها بعد صدمات آن مشخص خواهد شد». 

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه دولت با همه توان آماده پیشبرد قانون و اجرای سیاست های اصل 44 است گفت: «دولت با اعتقاد و باور در مسیر اجرای این سیاست‌ها حرکت می‌کند و آن را راه درست می‌داند». 

احمدی‌نژاد با بیان اینکه مجلس و قوه قضاییه نیز باید با این نگاه کار را به جلو ببرند افزود: «برخی قوانین و روندها باید اصلاح و برخی ممانعت‌ها باید کنار گذاشته شود». 

احمدی نژاد با بیان اینکه خیلی‌ها به اقتصاد دولتی خو کرده‌اند و گرفتن منابع و امکانات از آنان سخت است گفت: «شفاف کردن برخی پنهان کاری‌ها و برطرف کردن موانع کار سختی است و نیازمند عزم ملی است و در این راه اجرا و نظارت مکمل یکدیگرند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین