کد خبر: ۷۶۹۵۳۸
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵

تساوی استقلال و سپاهان در نیمه اول

مصاف سپاهان و استقلال در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
تساوی استقلال و سپاهان در نیمه اول
آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم سپاهان و استقلال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بازی با حملاتی توسط سپاهانی‌ها آغاز شد و استقلال در دقایق ابتدایی بازی سعی در مدیریت بازی داشت اما در دقیقه ۶، آبی‌پوشان پایتخت بر خلاف جریان بازی موفق شدند گل اول را به ثمر برساندند. محمد دانشگر روی سانتر جعفر سلمانی صاحب موقعیت در محوطه جریمه سپاهان شد و با ضربه سر توانست گل اول آبی‌ها را به ثمر برساند.

سپاهان پس از این گل شکل هجومی‌تری به خود گرفت و در دقیقه ۱۲، محمدرضا حسینی با نفوذ خود به محوطه جریمه استقلال، توانست یک پنالتی برای تیمش بگیرد و یک دقیقه بعد ولسیانی از روی نقطه پنالتی موفق شد گل تساوی‌بخش شاگردان محرم نویدکیا را به ثبت برساند.

پس از گل سپاهانی‌ها، بازی شکل آرام‌تری به خود گرفت و دو تیم بیشتر در میانه میدان به دنبال ایجاد فرصت‌های گلزنی بودند. در این میان موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای در بازی شکل گرفت که البته دروازه دو تیم تهدید نشد.

در دقیقه ۳۴، سپاهان روی یک کار ترکیبی، شهریار مغانلو را در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت کرد اما ضربه این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. مغانلو یک دقیقه بعد باز هم موقعیتی شبیه به فرصت قبلی داشت که بازهم نتوانست کاری از پیش ببرد.

جعفر سلمانی در دقیقه ۴۰ روی اشتباه مدافع سپاهان، موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما شوت این بازیکن در نزدیکی دروازه سپاهان، با دفع رشید مظاهری روبرو شد.

در پایان تلاش دو تیم برای زدن گل برتری در نیمه اول ثمری نداشت تا این بازی در پایان نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، صالح حردانی، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و رودی ژستد

ترکیب سپاهان: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، گئورگی ولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، امید نورافکن، محمد کریمی، جلال علی‌محمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین