کد خبر: ۷۶۹۵۹۳
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱

نعمتی: فدراسیون به استقلال ۲ امتیاز بیشتر داده است

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید در شرایط خوبی قرار دارد و هر وقت کادر فنی صلاح بداند، می‌تواند به میدان برود.
نعمتی: فدراسیون به استقلال ۲ امتیاز بیشتر داده است
آفتاب‌‌نیوز :

سیامک نعمتی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل پیکان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: به هواداران تبریک می‌گویم که من بعد از مدت‌ها آن‌ها را دیدم. امیدوارم بتوانیم به این روند پیروزی‌ها ادامه دهیم و بتوانیم جشن قهرمانی بگیریم.

او درباره اختلاف امتیازی پرسپولیس با استقلال دارد، خاطرنشان کرد: ما باید بازی به بازی پیش برویم. امیدوارم برای بازی بعد هم آماده شویم. اگر ۵ بازی باقی‌مانده خود را ببریم، می‌توانیم جام را به دست بیاوریم.

او درباره گمانه‌زنی‌هایی که در خصوص تعیین قهرمان لیگ در صورت برابر شدن امتیازات می‌شود، گفت: اگر برابر هم شویم، در اصل ما ۲ امتیاز بیشتر داریم چون این ۲ امتیاز را فدراسیون داده است.

نعمتی درباره شرایط خودش گفت: شرایط من خوب است. ۲ ماه و نیم از عملم گذشته است و کامل با تیم تمرین می‌کنم و هر وقت کادر فنی صلاح دانست به زمین می‌آیم. من از نظر آمادگی، در شرایط مناسبی هستم.

بازیکن پرسپولیس درباره شرایط قراردادش با این تیم گفت: من موقعی که تمدید کردم، یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد داشتم. امسال در خرداد ماه قرارداد من تمام می‌شود.

نعمتی درباره شرایط میزبانی بازی مقابل سپاهان خاطرنشان کرد: امیدوارم در محلی این بازی برگزار شود که بتوانیم فوتبال خوبی ارائه دهیم و بتوانیم شاهد حضور هواداران در بازی باشیم.

او درباره حواشی‌ای که در خصوص یکی از بازیکنان پرسپولیس مطرح شده است که می‌گویند "نمی‌خواهند با این بازیکن هم‌اتاق شوند،" گفت: من درباره این موضوع چیزی نمی‌دانم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین