کد خبر: ۷۶۹۹۰
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۸۷ - ۰۹:۱۵

روسیه هلند را خرد کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال روسیه موفق شد در عین شگفتی، با نتیجه سه بر یک هلند را شکست دهد و به جمع چهار تیم برتر اروپا راه پیدا کند.

در این بازی ابتدا «رومان پاولیوچنکو» در دقیقه 56 از فاصله ای نزدیک دروازه هلند را گشود. سپس هلند دست به حملات گسترده زد و در دقیقه 86 سرانجام موفق شد با سانتر «رافائل فان در فارت» و ضربه سر تمام کننده «رود فان نیستلروی» از فاصله نزدیک به گل تساوی دست یابد.

بازی در وقت معمول با همین نتیجه تمام شد و در وقت اضافه، روسیه توانست با دو گل «دمیتری توربینسکی» و «آندری آرشاوین» هلند قدرتمند را شکست دهد.

هلند در حالی سه بر یک به روسیه باخت که در سه بازی اول مرحله گروهی خود تنها یک گل دریافت کرده بود. آن ها هم چنین 9 گل به ثمر رسانده بودند و توانسته بودند ایتالیا و فرانسه، دو فینالیست جام جهانی را با نتایج سنگین شکست دهند. بازیکنان اصلی هلند در بازی آخر هم استراحت کردند و با این حال، نتوانستند از پس شاگردان «گاس هیدینک» سرمربی هلندی تیم روسیه برآیند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۸۷/۰۴/۰۲
0
0
سلام ٫ متشكر هستم از سايت خوب شما ٫ تقاضايي كه دارم اين هست كه در ارتباط با برخي از مسايل ورزشي هم تحليل داشته باشيد ٫‌زيرا كه در ورزش ما خيلي دست پشت پرده هست كه اين دستها در انتخابات و انتصابات خيلي تاثير دارد و تعيين كننده است . با تشكر
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۸۷/۰۴/۰۲
0
0
بنام خدا

نكته اي كه در اين جام علاوه بر جنبه هاي ورزشي آن توجه نمود اين است كه چطور دو كشور روسيه و تركيه با يك مديريت صحيح در تمام جنبه هاي كشورداري رشد نمودند.

اگر به تاريخچه اقتصادي و سياسي دو كشور توجه كنيم مي فهميم كه يك مديريت صحيح مي تواند نجات بخش يك جامعه از تورم - ايستايي - انزوا -....... باشد

پس بيايم باور كنيم مي‌شود يك كشور برتر بود

آرش
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین