کد خبر: ۷۶۹۹۱۱
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
مسئولان وزارت راه خون فرزندان خودشان را رنگین‌تر از فرزندان ما ندانند

فوت ۱۱ جوان در ۴ روز به دلیل ناایمن‌بودن راه‌ها

نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی از فوت ۱۱ نفر از جوانان طی ۴ روز گذشته به دلیل ناایمن بودن راه‌ها در حوزه انتخابیه خود خبر داد.
فوت ۱۱ جوان در ۴ روز به دلیل ناایمن‌بودن راه‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

معین الدین سعیدی نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: در شهرستان چابهار طی ۴ روز ۱۱ نفر از جوانان نخبه این منطقه در سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند، آقایان وزارت راه تخصص عجیبی دارند که همه موضوعات را به پای عامل انسانی بگذارند، اما در این مواردی که منجر به فوت این عزیزان شده عمدتاً به خاطر ناایمنی محور‌ها و عدم وجود راه‌های با دسترسی مناسب بوده است.

وی ادامه داد: ما به انحاء مختلف این مساله را به آقایان گفتیم، خطاب من به مسئولان وزارت راه این است که خون فرزندان خودشان را رنگین‌تر از فرزندان ما ندانند.

سعیدی همچنین ابراز داشت: ببینید ۱۱ مورد فوتی در عرض ۴ یا ۵ روز یک فاجعه انسانی است، من در این زمینه با مسئولین وزارت راه و معاونت راهداری صحبت کرده و پیگیر خواهم شد.

نماینده چابهار تصریح کرد: تاکید می‌کنم که بخشی از دلایل ایجاد چنین سوانحی فقط و فقط به خاطر ناایمن بودن راه‌ها، عدم وجود علائم ایمنی و کمبود راه‌های ارتباطی است که متاسفانه در منطقه چابهار و مخصوصا در دشتیاری بزرگ بیداد می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین