کد خبر: ۷۷۰۱۱۹
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴

اظهارات یک نماینده درباره گرانی بنزین

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس در واکنش به گمانه‌زنی‌ها درمورد افزایش قیمت بنزین، می‌گوید که سیاست دولت و مجلس این بوده که به سمت گرانی حامل‌های انرژی نروند، اما با توجه به واقعیت‌های موجود کشور، اگر دولت هم پیشنهادی را مطرح کند، بعید است که در کوتاه مدت انجام شود، با این حال هیچ احتمالی را نمی‌توان رد کرد.
اظهارات یک نماینده درباره گرانی بنزین
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه «همشهری» در گزارشی احتمال افزایش قیمت حامل‌های انرژی را داده است. در بخشی از این گزارش آمده است: «گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد ممکن است پس از اصلاح قیمت آرد، نوبت به روغن و پس از آن حامل‌های انرژی، به‌ویژه بنزین برسد.» هر چند که در ابتدای سال جاری، عبدالعلی رحیمی‌مظفری، عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس درباره قیمت بنزین در سال ۱۴۰۱ گفته بود: «قیمت بنزین افزایش پیدا نمی‌کند و در سال ۱۴۰۱ همین لیتری ۱۵۰۰ تومان باقی می‌ماند.»

روبرت بگلریان، عضو کمیسیون انرزی مجلس، درخصوص امکان افزایش قیمت بنزین در سال جاری، مطرح کرد: «تا هفته گذشته که در مجلس هیچ صحبتی از این مسائل نبود با این حال فردا باید برویم و این اخبار را پیگیری کنیم. اما اگر بحث امکان مطرح باشد، بنابر آنچه دولت اعلام کرد و سیاست مجلس بوده، این بوده است که به سمت گرانی حامل‌های انرژی نرویم.

ولی با توجه به واقعیت‌های موجود و اینکه ملاحظات مربوطه چه قدر رعایت خواهد شد، احیانا اگر دولت پیشنهاد تازه‌ای بیاورد، من بعید می‌دانم که در کوتاه مدت، فعلا اتفاقی بیافتد ولی هیچ احتمالی را نمی‌توان رد کرد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین