کد خبر: ۷۷۰۲۰
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۸۷ - ۱۱:۳۷

لاریجانی سخنران ویژه کنگره هشتم جامعه اسلامی مهندسین

شعار کنگره هشتم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آخرین جلسه شورای مرکزی هفتم جامعه اسلامی مهندسین در آستانه کنگره هشتم برگزار شد و اعضای شورا، برنامه‌های کنگره هشتم را مورد بازبینی قرار دادند.

امیر مقدم،‌ مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با اشاره به جلسه شب گذشته شورای مرکزی این تشکل سیاسی اظهار داشت: «در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از شورای مرکزی هفتم، تقارن کنگره هشتم با شب شهادت آیت‌الله شهید بهشتی به عنوان بنیانگذار حزب اسلامی و دیگر شهدای هفتم تیر به فال نیک گرفته شد».

مقدم ادامه داد:‌ «در جلسه شورای مرکزی، اظهار امیدواری شد برآیند آرای اعضای جامعه به شکل‌گیری شورای مرکزی کارآمد، توانا و تاثیرگذار در مراجع عالی تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز بینجامد تا جامعه اسلامی مهندسین بتواند سهم خود را در کمک به رفع نگرانی‌ها و دغدغه‌های مردم ایفا کند و در راستای تحقق اهداف نظام و آرمان‌های مقام معظم رهبری گام‌های بلندی بردارد».

وی همچنین درباره شعار کنگره هشتم جامعه اسلامی مهندسین گفت:‌ «در این جلسه درباره شعار کنگره هشتم صحبت شد و "نوآوری، شکوفایی و پیشرفت" به عنوان شعار اصلی ما در کنگره انتخاب شد».

مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین همچنین خبر داد: «دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس هشتم سخنران ویژه کنگره هشتم جامعه خواهد بود و از دیگر برنامه‌های کنگره،‌ می‌توان به ایراد سخنرانی و ارائه گزارش توسط مهندس باهنر، دبیرکل اشاره کرد».

مقدم به برگزاری انتخابات در آخرین ساعات کنگره هشتم اشاره کرد و گفت: «مهمترین دستور جلسه کنگره و شاه‌بیت مجمع عمومی هشتم، حرکت به‌سوی فراگیری جامعه اسلامی مهندسین خواهد بود».

وی درباره مکانیزم پیگیری این هدف نیز گفت: «مکانیزم این حرکت که پس از بررسی پیشنهادات مختلف و در جلسات فراوان به ویژه در کمیته تغییر اساسنامه که به ریاست مهندس باهنر تشکیل می‌شد، این است که کنگره هشتم اعضای شورای مرکزی یا دبیرکل را مجاز و بلکه مکلف به تاسیس حزبی قانونی، پاسخگو و فراگیر کنند و در این صورت اعضای جامعه اسلامی مهندسین می‌توانند عضو حزب جدید شوند».

مقدم با اشاره به اینکه "دعوت‌نامه کنگره هشتم جامعه اسلامی مهندسین برای اکثر شخصیت‌های عالی نظام ارسال شده"، گفت: «از شورای مرکزی و دبیران کل همه احزاب اصولگرا برای حضور در کنگره هشتم دعوت کرده‌ایم و برخی احزاب اصلاح‌طلب نیز به کنگره دعوت شده‌اند».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین