کد خبر: ۷۷۰۳۲۲
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵

تیراندازان ناشنوا از راهیابی به فینال بازماندند

در ادامه بازی‌های المپیک ناشنوایان، تیم میکس تیراندازی ایران با شکست برابر حریفان از راهیابی به فینال بازماند و در جایگاه هشتم المپیک قرار گرفت.
تیراندازان ناشنوا از راهیابی به فینال بازماندند
آفتاب‌‌نیوز :

در هفتمین روز از بازی‌های المپیک ناشنوایان که در شهر کاشیاس دوسول برزیل در حال برگزاری است، تیم میکس تیراندازی کشورمان امروز یک‌شنبه(۱۸ اردیبهشت) به مصاف حریفان خود رفت و در مرحله نیمه نهایی از راهیابی به فینال بازماند و در جایگاه هشتم المپیک قرار گرفت.

کره، هند، ایران، اوکراین، چین تایپه و کروواسی تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی بودند.

فاطمه اسفندیاری و کسرا عقیلی نمایندگان ایران در رقابت‌های میکس تیراندازی در تپانچه بادی ۱۰ متر بودند که در پایان مرحله مقدماتی با ۵۵۱ امتیاز در جمع ۸ تیم برتر قرار گرفتند و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

تیم میکس ایران در این مرحله با کسب ۱۸۵ امتیاز از راهیابی به فینال بازماند و در جایگاه هشتم قرار گرفت.

تیم تیراندازی ناشنوایان ایران در بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک با ۴ نماینده در رشته تفنگ و تپانچه ۱۰ متر بادی شرکت کرده بود که در بخش انفرادی فاطمه اسفندیاری در تپانچه بادی از بین ۱۲ ورزشکار شرکت کننده در جایگاه هشتم قرار گرفت و زهرا حاجیلری نیز در تفنگ بادی ۱۰ متر ششم شد.

در رقابت‌های انفرادی مردان نیز بیژن غفاری از بین ۲۰ ورزشکار شرکت کننده در تپانچه ۱۰ متر بادی سیزدهم و کسرا عقیلی پانزدهم شد.

فاطمه اسفندیاری در المپیک ترکیه در تپانچه بادی ۱۰ متر موفق به کسب مدال نقره این ماده شده بود.

رقابت‌های تیراندازی ناشنوایان در حالی امروز در بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ برزیل به پایان رسید که تیم ایران در این دوره از کسب مدال بازماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین