کد خبر: ۷۷۰۷۸۴
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱

فیلم |پیش‌بینی روحانی در سال ۹۷: دولت سیزدهم نمی‌تواند کشور را اداره کند و در بن‌بست قرار می‌گیریم

روحانی در سال ۱۳۹۷ نکاتی درباره بودجه و مسائل اقتصادی کشور مطرح کرد که با توجه به مشکلات اقتصادی حال حاضر و فشار‌های معیشتی مردم، بازخوانی آن‌ها خالی از لطف نیست. وی هشدار داده بود که با ادامه روند سال‌های گذشته، دولت سیزدهم نمی‌تواند کشور را اداره کند.
فیلم |پیش‌بینی روحانی در سال ۹۷: دولت سیزدهم نمی‌تواند کشور را اداره کند و در بن‌بست قرار می‌گیریم
آفتاب‌‌نیوز :

حسن روحانی روز یکشنبه، ۱۹ آذر سال ۱۳۹۷ به مجلس شورای اسلامی رفت و لایحه بودجه کل کشور سال ۹۷ را تحویل رئیس مجلس داد. روحانی در این جلسه نکاتی درباره بودجه و مسائل اقتصادی کشور مطرح کرد که با توجه به مشکلات اقتصادی حال حاضر و فشارهای معیشتی مردم، بازخوانی آنها خالی از لطف نیست.

وی در این جلسه گفته بود: مشکل بودجه که من از شما نمایندگان محترم درخواست می‌کنم کمک کنیم و دست به دست هم بدهیم و آن را حل کنیم این است که در طول سال‌های گذشته ردیف اندر ردیف بوده است و هر کسی که آمده یک ردیفی گرفته. دو برادر بودند در یک دستگاه دو ردیف کرده‌اند بعد پسرعمو آمده است آن را چهار ردیف کرده است. مرتب ردیف درست شده است،‌معلوم نیست این ردیف‌ها و این پول‌ها در اختیار چه کسی قرار می‌گیرد و چه کسی بر این پول‌ها نظارت می‌کند و کجا مصرف می‌شود. من خواهش می‌کنم به ما کمک کنید حتما به شما مراجعه می‌کنند و حتما به شما فشار می‌آورند، ما باید بتوانیم بر این ردیف‌ها نظارت کنیم و ببینیم که این پول کجا می‌رود و چگونه مصرف می‌شود. اگر روند گذشته ادامه پیدا کند فرض محال که دولت دوازدهم بتواند کشور را اداره کند اما دولت بعدی حتما نمی‌تواند کشور را با این روند اداره کند و ما در یک بن‌بست قرار می‌گیریم.

ویدئویی از سخنان روحانی در سال ۹۷ در مجلس شورای اسلامی را می‌بینید:

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین