کد خبر: ۷۷۰۸۷۷
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

هشدار حزب‌الله به اسرائیل درباره هرگونه حماقت

حزب‌الله لبنان همزمان با آغاز رزمایش‌های رژیم صهیونیستی به سران رژیم اشغالگر درباره استفاده از رزمایش‌ها برای آغاز هرگونه حمله‌ای علیه لبنان هشدار داد.
هشدار حزب‌الله به اسرائیل درباره هرگونه حماقت
آفتاب‌‌نیوز :

رسانه جنگی مقاومت اسلامی با انتشار ویدیویی، پیام هشدارآمیزی برای سران رژیم اشغالگر فرستاد و این پیام آمادگی یگان‌های رزمی و ویژه مقاومت برای عمل به دستور سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان مبنی بر آماده‌باش نظامی همزمان با آغاز رزمایش‌های این رژیم را نشان می‌دهد.

به گزارش سایت شبکه خبری المیادین، در این ویدیو که لوگوی رسانه جنگی مقاومت اسلامی را داشته و به زبان عبری ترجمه شده، نسبت به ارتکاب هرگونه حماقتی علیه لبنان هشدار داده شد و در این فایل برای اولین بار موشک‌اندازهایی که پوشانده شده بودند و سلاح دیگری که بخش‌هایی از آن عامدانه نمایان شده بود، نمایش داده شد.

نصرالله روز دوشنبه اعلام کرد که همزمان با آغاز رزمایش‌های گسترده رژیم صهیونیستی، هوشیاری و آمادگی کامل را خواستار شده است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: آماده‌باش در سطوح مشخصی خواهد بود که به مرور زمان افزایش پیدا خواهد کرد تا آمادگی ما کامل شود.

او خطاب به اشغالگران گفت: ما نه از رزمایش‌های شما می‌ترسیم و نه از حضورتان و باور داریم که شما سست‌تر از خانه عنکبوت هستید.

نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی روز یکشنبه رزمایش بزرگی را با عنوان "ارابه‌های آتش" آغاز کردند، قرار بود این رزمایش سال گذشته برگزار شود اما به دلیل آغاز نبرد "شمشیر قدس" لغو شد، بر اساس برنامه سال قبل، پیش‌بینی می‌شود این رزمایش‌ها یک ماه ادامه یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین