کد خبر: ۷۷۰۹۶۶
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰

درد مشترک وحید امیری و مهدی مهدوی‌کیا

ستاره ملی‌پوش پرسپولیس در موقعیتی قرار دارد که پیش از این مهدی مهدوی کیا پشت سر گذاشته بود و در نهایت دیسک خود را در بیمارستانی در آلمان تحت عمل جراحی قرار داد.
درد مشترک وحید امیری و مهدی مهدوی‌کیا
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از خبرهای بد برای پرسپولیس در حاشیه دیدار مقابل ذوب آهن مصدومیت وحید امیری و انتقال این بازیکن با آمبولانس به بیمارستان در تهران بود. وحید امیری که پیش از این در اردوی تیم ملی دچار آسیب دیدگی‌اش عود کرده بود، در شرایطی که به نظر می‌رسید همانند ۴ سال اخیر با استراحت بیشتر، شرایط مماشات با این مصدومیت را پشت سر خواهد گذاشت، برابر ذوب آهن به میدان رفت تا اکنون مجبور به عمل جراحی پیش از پایان فصل شود.

برخلاف اظهاراتی که طی روزهای اخیر حول مصدومیت وحید امیری در اردوی تیم ملی شکل گرفته است، بهتر است این نکته را بدانید که این مصدومیت از ناحیه دیسک کمر حدودا ۴ سال است که وینگر ملی‌پوش پرسپولیس را دنبال کرده و او را عذاب می‌دهد.

این عارضه البته از چهار سال پیش که آغاز شد به شدت روزهای کنونی نبوده است و در آن مقطع این بازیکن با مشورتی که گرفته بود، بیشتر با تقویت عضلات، فیزیوتراپی و کنترل روی فشار روی کمر، توانسته بود بخشی از این درد و مصدومیت را کنترل کند.

با این حال شاید بخشی از ادعای کادرفنی پرسپولیس در خصوص این موضوع درست باشد؛ وحید امیری طی این فصل خصوصا با توجه به فشاری که از حیث فشردگی بازی‌ها متحمل شده و البته عدم استراحت در بازی آخر مقابل ذوب آهن که منجر به فشار غیرطبیعی به دیسک وی شده، دچار عارضه فتق دیسک شده است.

مشکل دیسک کمر اما اتفاقی نادر در بین ورزشکاران و خصوصا فوتبالیست‌ها محسوب نمی‌شود؛ پیش از مهدی مهدوی کیا کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس چهره نام آشنایی است که با این عارضه مواجه بود و در نهایت نیز مجبور شد در آلمان تحت عمل جراحی قرار گیرد و بعد از آن نیز مدتی دوران حرفه‌ای فوتبال خود را دنبال کرد.

مهدوی کیا البته مثل وحید امیری با این بیماری به مدت طولانی مماشات نکرد. او بعد از اینکه در مقطعی ۴ ماهه عارضه دیسک کمرش به شکلی پیش رفت که انجام هرگونه تمرینی را از او سلب کرده بود، با حضور در آلمان در بیمارستانی در شهر بن تحت عمل جراحی قرار گرفت.

منبع: ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین