کد خبر: ۷۷۱۱۷
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۴
نمایندگان معترض تشکیل می‌دهند:

فراکسیون امنیت ملی به جای کمیسیون امنیت ملی!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: داریوش قنبری در جمع خبرنگاران در خصوص تشکیل فراکسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: «با توجه به اینکه تعدادی از نمایندگان بدون کمیسیون مانده اند به جای کمیسیون امنیت ملی، فراکسیون تخصصی امنیت ملی را با 11 عضو تشکیل داده‌ایم».

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، وی در پاسخ به این که طبق آیین نامه هیچ نماینده ای نباید بدون کمیسیون باشد، گفت: «هر نماینده باید در کمیسیونی عضو باشد. با توجه به این که روسای شعب به طور غیر قانونی نمایندگانی همانند بنده را بدون توجه به تخصصی بودن مدرک و بدون توجه به آیین نامه داخلی از رفتن به کمیسیون تخصصی محروم کردند ما نیز با توجه به این که کمیسیون‌ها تخصصی هستند، نتوانستیم بپذیریم که به کمیسیونی به غیر از کمیسیون تخصصی خود برویم».

قنبری افزود: «برخی از دوستان با وجود مدرک پزشکی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی آمده‌اند در حالی که بایستی در کمیسیون بهداشت و درمان باشند».

وی تاکید کرد: «اگر من به کمیسیون بهداشت و درمان بروم همان خیانتی را کرده‌ام که برخی با مدرک پزشکی و با آمدن به کمیسیون امنیت کرده‌اند و در واقع به تخصص خود خیانت کرده‌ایم».

نماینده ایلام اظهارداشت: «ما فراکسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را تشکیل می‌دهیم و کارهای تخصصی خود را در آن دنبال خواهیم کرد و در همین فراکسیون از وزرا و مسئولین می‌خواهیم تا مانند کمیسیون گزارش برنامه‌های خود را ارائه کنند».

وی در خصوص اینکه این رویه تا چه زمانی دنبال خواهد شد، گفت: «تا زمانی که هیات رئیسه مجلس و روسای شعب تصمیمی عقلانی بگیرند این طرح خود را ادامه خواهیم داد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین