کد خبر: ۷۷۱۴۳۲
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹

میرسلیم: مصوبه تشکیل ساترا با ایرادت عمده‌ای روبرو است

وی افزود: طبیعی است که مجلس بنابر وظایف نظارتی خود باید اقدامات سال‌های گذشته ساترا و کارنامه آن مورد بازبینی قرار دهد از سی دیگر دولت معتقد است نظارت بر صوت و تصویر باید در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد.
میرسلیم: مصوبه تشکیل ساترا با ایرادت عمده‌ای روبرو است
آفتاب‌‌نیوز :

نماینده تهران با اشاره به مصوبه مجلس درباره ساترا گفت: این قانون باید با قوانین مدیریت فضای مجازی و تجارب 5 سال اخیر تطبیق پیدا کند.

سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص تشکیل «ساترا» در سالجاری و نحوه نظارت مجلس بر درآمدهای آن، اظهار داشت: تشکبل ساترا مصوب مجلس دهم بود به نظر این جانب باید در مجموع مقررات راجع به مدیریت فضای مجازی، با استفاده از تجربه ای که در 5 سال گذشته به دست آمده است، نسبت به آن بررسی تکمیلی انجام گیرد.

وی افزود: طبیعی است که مجلس بنابر وظایف نظارتی خود باید اقدامات سال های گذشته ساترا و کارنامه آن مورد بازبینی قرار دهد از سی دیگر دولت معتقد است نظارت بر صوت و تصویر باید در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره ضعف های تشکیل ساترا خاطر نشان کرد: مصوبه تشکیل ساترا با ایرادت عمده ای روبرو است که باید تکمیل شود تا جوابگوی واقعیت‌ها و نیازهای امروز باشد و البته بهتر است دولت پیشنهاد لایحه‌ بدهد و ضعف های موجود را از میان بردارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین