کد خبر: ۷۷۱۴۶۵
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶

۴۰ تن روغن احتکار شده در شوش کشف شد

دادستان عمومی و انقلاب شوش از شناسایی و کشف ۴۰ تن روغن خوراکی احتکار شده از ۲ فروشگاه این شهرستان خبر داد و گفت: درمجموع از این فروشگاه‌ها ۴۰ تن روغن خوراکی احتکار شده کشف و ضبط شد.
۴۰ تن روغن احتکار شده در شوش کشف شد
آفتاب‌‌نیوز :

سجاد اسدی مهر افزود: پس از تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان و پلمب فروشگاه‌ها، روغن‌های مکشوفه وارد چرخه توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: شناسایی و کشف این احتکار در راستای دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر «مقابله با گرانفروشی و احتکار» و کمک دستگاه قضایی به دولت در انجام اصلاحات اقتصادی انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب شوش اظهارداشت: این اقدام به منظور جلوگیری از سوءاستفاده متخلفان مایحتاج عمومی مردم و با دستور قاطع دادستان مرکز استان از ۲ فروشگاه بزرگ توزیع و پخش روغن خوراکی در شهرستان شوش مقدار ۴۰ تن روغن کشف و ضبط شد.

اسدی مهر افزود: مقرر شده در اسرع وقت با نظارت ادارات متولی در خصوص نحوه توزیع این میزان روغن تصمیم‌گیری شود.

وی ضمن تأکید بر قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با گران‌فروشان و محتکران گفت: تیم های نظارت بر بازار متشکل از نمایندگان تعزیرات حکومتی، اداره صمت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی به صورت میدانی از مراکز عرضه کالا، فروشگاه‌ها و انبارها بازدید و ضمن رصد بازار، با تخلفات احتمالی در محل برخورد می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شوش تاکید کرد: برخورد با گرانفروشان، محتکران و افرادی که سعی دارند با اخلال در بازار، منافع نامشروع کسب کنند، ادامه دارد و دستگاه قضائی با این افراد و همچنین مسئولانی که با انجام ندادن وظایف قانونی خود در این خصوص مرتکب ترک فعل شوند، برخورد می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین