کد خبر: ۷۷۱۶۵۳
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
نماینده آل اشپورت:

اعتراضات به کیفیت لباس نبود/ لباس تیم ملی زیبا طراحی شده بود

نماینده برند آل اشپورت در ایران گفت: لباس‌های ما اغلب زیبا بوده‌اند و در جام جهانی ۲۰۱۴ لباس ایران سومین لباس از نظر زیبایی نام گرفت.
اعتراضات به کیفیت لباس نبود/ لباس تیم ملی زیبا طراحی شده بود
آفتاب‌‌نیوز :

وحید جعفری، نماینده برند آل اشپورت در ایران در رابطه با حضور فدراسیون و پیشنهاد این شرکت برای البسه تیم ملی، اظهار کرد: به عنوان یکی از برندهایی که قصد حمایت از فدراسیون در جام جهانی را داریم، شرکت کردیم و پاکت‌ها هم باز شد. قرار شد پاکت‌ها باز و پیشنهادات بررسی شود. برای پاسخگویی به برخی از سوالات اینجا آمدیم و قرار است ظرف یکی دو روز آینده شرکت مدنظر برای البسه تیم ملی معرفی شود. چند پیشنهاد از خارج از کشور و چند کشور داخلی برای البسه تیم ملی داده شده است.

او در پاسخ به سوالی درباره علت قطع همکاری آن‌ها با فدراسیون فوتبال در گذشته گفت: مهم‌ترین دلیلش کرونا بود. با این حال البسه‌ها را در اختیار تیم ملی قرار داده بودیم و می‌توانستند تا پایان مقدماتی جام جهانی از البسه‌های ما استفاده کنند. با وجود البسه موجود در انبار از البسه دیگری استفاده کردند و با وجود این‌که ما البسه رایگان در اختیارشان گذاشته بودیم اما البسه دیگری را برای بازی با عراق خریدند.

نماینده برند آل اشپورت در ایران درباره اعتراض بازیکنان تیم ملی به دلیل کیفیت لباس آل اشپورت بیان کرد: اعتراض آن‌ها درباره کیفیت نبود. ما ۸۰۰ دست لباس دادیم اما این لباس‌ها را به آن‌ها نداده بودند. ما سه دست لباس برای هر بازی به آن‌ها دادیم. اعتراض برای این مساله بود.

او درباره تغییر لباس تیم ملی گفت: از آنجایی که انصراف داده بودیم و ادامه ندادیم، فدراسیون می‌توانست لباس تیم ملی را تغییر دهد. اما با این حال پیشنهاد داده بودیم اجازه بدهید تیم ملی با این لباس به جام جهانی صعود کند و برای جام جهانی لباس‌های دیگر را بررسی کنید اما بنا به سلیقه شخصی یا اختلاف نظرها تصمیم گرفتند البسه را تغییر دهند.

جعفری با بیان این‌که " پیشنهاد ما قطعا اسپانسرینگ است و برای تمام رده‌های تیم ملی خواهد بود" گفت: لباس ما اغلب زیبا بوده و در جام جهانی ۲۰۱۴ لباس ایران سومین لباس از نظر زیبایی نام گرفت. این‌که گفته بودند طرح یوز از جایی برداشته شده شیطنت رسانه‌ها بود اما مهم این بود که با چه دردسری تاییدیه را از فیفا گرفتیم. ایرانی‌ها با لقب یوز ایرانی مطرح شدند و این خوشایند بود.

او درباره تنش این شرکت و باشگاه استقلال گفت: یک قرارداد سه ساله با باشگاه استقلال بستیم و این قرارداد رایگان بود و مبلغی هم پول به آن‌ها می‌دادیم. سالی یک میلیارد با افزایش درصدی برای هر سال به آن‌ها می‌دادیم اما ما را کنار گذاشتند و از برند دیگری این البسه را می‌خرند. اکنون هم تیم‌های حقوقی ما درباره شکایتمان در حال پیگیری هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین