کد خبر: ۷۷۱۶۶
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۸۷ - ۱۲:۰۰

داوید ویا، غایب بزرگ بازی فینال

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «داوید ویا» از اسپانیا بازی فینال یورو 2008 را از دست خواهد داد. 

به گزارش سرویس ورزش آفتاب، «داوید ویا» در بازی مقابل روسیه با مصدومیت از ناحیه ران پا مواجه شد. احتمالاً جای او را «سسک فابرگاس» خواهد گرفت.

این مهاجم 26 ساله در دقیقه 34 بازی با روسیه یک ضربه ایستگاهی را زد که روی آن مصدوم شد. ویا می گوید: «حالا باید از بیرون بنیشینم و از تماشای بازی ها لذت ببرم».

او که با چهار گل بهترین گل زن این رقابت‌هاست می گوید: «بازی در روز یکشنبه بسیار خطرناک بود. اگر حتی می شد روی یک پا بازی کنم به میدان می رفتم ولی باید تیم را در نظر بگیریم. افرادی هستند که 100 درصد بهتر از بازیکنان مصدوم کار می کنند. اول خیلی ناراحت شدم، چون می دانستم بازی در فینال بسیار متفاوت خواهد بود. فقط می خواهم از بازی روز یکشنبه لذت ببرم و قهرمانی در یورو را مانند دیگران جشن بگیرم. این افتخاری بزرگ برای کل تیم خواهد بود».

«لوییس آراگونس» هم گفته که مصدومیت ویا جدی نیست ولی به هر حال او را از بازی روز یکشنبه دور نگه خواهد داشت. 

در آن بازی «سسک فابرگاس» به جای ویا به میدان رفت که در دو گل دوم و سوم اسپانیا تاثیر مستقیم داشت و با پاس های او بود که «دنی گوییسا» و «داوید سیلوا» گل زنی کردند.

فابرگاس در تمام بازی های یورو 2008 برای اسپانیا به میدان رفته، هر چند که اکثراً ذخیره بوده و آراگونس اشاره کرده که شاید او را به جای ویا بازی دهد: «می دانم که او چقدر عالی می تواند بازی کند. او مثل همه اعضای دیگر تیم ما بازیکن بزرگی است. با حضور او پرتعداد خواهیم شد و فشار بیشتری به حریف می آوریم. به همین دلیل بود که ژاوی گل اول را توانست بزند. هدف این است که کاری کنیم که هافبک ها حس کنند آزاد هستند».

فابرگاس هم مشتاق حضور در ترکیب اصلی در فینال است. او می گوید: «هر وقت مربی به من نیاز داشته باشد حاضرم. ما مشکل ترین کار را انجام دادیم و به فینال رسیدیم. در این بازی نهایی همه چیز ممکن است و خیلی چیزها می توانند روی بازی تأثیر بگذارند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۳۰
0
1
خیلی جالب بود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین