کد خبر: ۷۷۱۶۸۹
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹

انتقام خواهر شوهر از عروس در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: خواهر شوهری به قصد انتقام، اقدام به انتشار تصاویر خصوصی عروس خانواده شان در فضای مجازی کرد.
انتقام خواهر شوهر از عروس در فضای مجازی
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مرتضی ابوطالبی عصر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: خانمی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و از انتشار تصاویر خصوصی اش در فضای مجازی اعلام شکایت کرد که بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات فنی و تخصصی و با بررسی‌های به عمل آمده، متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، او را در یزد دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتای استان یزد گفت: متهم که خواهرشوهر شاکی بود در ابتدا منکر هرگونه اتهامی شد؛ اما در ادامه با مواجه با مدارک و ادله جرم به انتشار تصاویر خصوصی عروسشان در فضای مجازی اعتراف کرد.

سرهنگ ابوطالبی تصریح کرد: متهم قصد خود از این عمل را انتقام گیری از عروس خانواده به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی و تخریب شخصیت اجتماعی زن برادر خود بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: برابر ماده ۱۷ قانون جرائم رایانه‌ای هر کس به وسیله سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی صوت یا تصویر یا فیلم خصوصی یا خانوادگی یا اسرار دیگری را بدون رضایت او جز در موارد قانونی منتشر کند یا دسترس دیگران قرار دهد، به نحوی که منجر به ضرر یا عرفاً موجب هتک حیثیت او شود، به حبس یا جزای نقدی یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین