کد خبر: ۷۷۱۷۰۴
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵

پای وزیر سابق به قهرمانی استقلال باز شد!

رضا مردمی: استقلال سه هفته پیش از پایان لیگ قهرمان شد تا به حسرت ۹ ساله اش پایان بخشد.
پای وزیر سابق به قهرمانی استقلال باز شد!
آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان مجیدی در اهواز فولاد را بردند تا به لطف شکست پرسپولیس برابر سپاهان به عنوان قهرمان زود هنگام لیگ معرفی شوند.

نکته جالب این قهرمانی آنجا بود که هواداران استقلال در فضای مجازی شوخی های بسیاری با وزیر سابق ورزش داشته و نبود مسعود سلطانی فر در راس وزارت ورزش را عامل ناکامی مطلق پرسپولیس در فصل اخیر دانستند.آنها معتقدند همه افتخارات و جام های کسب شده پرسپولیس طی پنج شش فصل گذشته به خاطر حمایت های پدرانه او بوده و حالا که نیست رقیب دیرینه رنگ موفقیت در هیچ جامی را نخواهد دید.

پرسپولیس در آسیا به سادگی آب خوردن مغلوب الهلال شد، در جام حذفی به آلومینیوم باخت و قافیه لیگ را هم همین سه هفته مانده به پایان به استقلال باخت تا فصلی سراسر ناکامی و شکست را پشت سر گذاشته باشد.

اما اینکه طرفداران استقلال بعد از سالها رنگ شادی و شادمانی را به خود دیدند را می توان در همان تصمیمات وزیر پیشین جستجو کرد . واقع بینانه اگر بنگریم تیم مجیدی نه به زیبایی تیم شفر بازی می کرد و نه توانایی های تیم استراماچونی را داشت اما در آن فصول وزیر سابق مدیرانی را راس کار می گذاشت که بیشتر از دوستی با استقلال، دشمنی می کردند. مدیرانی که هربار آبی پوشان اوج گرفتند سد و مانعی بر سر این تیم تراشیده و به نوعی ترمز تیم را کشیدند. اما استقلال فصل اخیر با همه مشکلاتی که داشت در زمینه مدیریتی از ثبات لازم برخوردار بوده و کمتر از این ناحیه با صدمه مواجه بود.

دلیل اصلی موفقیت استقلال را هم می‌توان در همین آرامش و ثبات بیرون از زمین جستجو کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین