کد خبر: ۷۷۱۸۵۵
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸

اسد: هر موفقیتی برای فلسطین، موفقیتی برای سوریه است

رئیس جمهور سوریه در دیدار با اعضای دبیرخانه عمومی اتحادیه جوامع، موسسات و جمعیت‌های فلسطینی در خارج- اروپا گفت که هر موفقیتی برای فلسطین، موفقیتی برای سوریه محسوب می‌شود.
اسد: هر موفقیتی برای فلسطین، موفقیتی برای سوریه است
آفتاب‌‌نیوز :

بشار اسد، رئیس جمهور سوریه امروز (دوشنبه) با اعضای دبیرخانه عمومی اتحادیه جوامع، موسسات و جمعیت های فلسطینی در اروپا که پنجمین کنفرانس عمومی خود را در دمشق برگزار کرد، دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس جمهور سوریه ارتباط این کشور با فلسطین را نه تنها از منظر جغرافیایی یا ایدئولوژیکی، بلکه از نظر منافع نیز یک رابطه اصلی دانست و گفت که هر موفقیتی در این امر، موفقیتی برای سوریه است.

اسد تاکید کرد که آرمان فلسطین به لطف تلاش‌های فرزندان وفادار در خارج و مبارزه مقاومت در داخل و آگاهی نسل جدید از اهمیت آرمان فلسطین، بیش از پیش در صحنه بین المللی وجود دارد.

وی افزود: نکته اصلی در کار و فعالیت جوامع فلسطینی در خارج از کشور باید مبتنی بر اندیشه باشد تا هویت و خاطره در نسل‌های آینده حفظ شود و علاوه بر آن برای رد دروغ‌ها و شایعاتی درباره اقدامات تروریستی مردم فلسطین، تلاش شود.

اعضای دبیرخانه عمومی اتحادیه جوامع، موسسات و جمعیت‌های فلسطینی در خارج- اروپا گفتند که موفقیت کنفرانس آنها به دلیل حمایت واقعی سوریه از آرمان فلسطین و پذیرش این هدف است. آنها تأکید کردند که میزبانی سوریه از کنفرانس امسال و دوره‌های قبل و اعطای حقوق کامل به فلسطینیان در داخل آن نشان دهنده اصالت مردم سوریه است.

اعضا همچنین خاطرنشان کردند که دفاع آنها از سوریه در کشورها و محافلی که در آن حضور دارند، دفاع از فلسطین نیز هست. جنگ علیه مردم سوریه نقاب‌ها و دروغ‌های غرب برای دفاع از آزادی‌ها و حقوق بشر را برملا کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین