کد خبر: ۷۷۱۸۶۴
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
آموزش‌وپرورش اصفهان:

موضوع ضرب و شتم یک دانش آموز در حال پیگیری است

اداره کل آموزش‌وپرورش اصفهان: ما برخورد فیزیکی را به هیچ وجه تایید نمی‌کنیم و همین امرور مسوولان آن شهرستان بصورت میدانی و با حضور در مدرسه، موضوع را بررسی کردند و طبق مقررات با معلم برخورد و پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.
موضوع ضرب و شتم یک دانش آموز در حال پیگیری است
آفتاب‌‌نیوز :

رییس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش‌وپرورش اصفهان از پیگیری جدی و فوری موضوع ضرب و شتم دانش آموز یکی از مدارس شهر هرند از توابع استان اصفهان خبر داد.

روز دوشنبه فیلمی از کتک زدن یک دانش آموز توسط معلم در شهرستان هرند از توابع اصفهان در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

مصطفی درستکار افزود: براساس برآورد اولیه، این دانش آموز بدلیل شیطنت خاص خود، مورد رفتار ناصحیح معلم مربوطه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این دانش آموز در پایه هشتم تحصیل می کند گفت : مسوولان مدرسه در بهمن ماه سال گذشته با پذیرش این دانش آموز که محروم بوده و از یکی از شهرهای استان به هرند آمده بود موردموافقت کردند و مورد حمایتهای مادی و معنوی قرار دادند.

رییس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش‌وپرورش اصفهان افزود: ناراحتی معلم مدرسه مربوطه از شیطنت خاص این دانش آموز منجر به رفتار فیزیکی جزیی شد.

وی اظهار داشت: ما برخورد فیزیکی را به هیچ وجه تایید نمی کنیم و همین امرور مسوولان آن شهرستان بصورت میدانی و با حضور در مدرسه ، موضوع را بررسی کردند و طبق مقررات با معلم برخورد و پیگیریهای لازم را انجام خواهیم داد.

درستکار افزود: با توجه به اینکه تنبیه بدنی ممنوع است با جدیت بیشتر ابن موضوع در مدارس پیگیری می شود و امید است که دیگر شاهد این موارد نباشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین