کد خبر: ۷۷۱۸۷
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۸۷ - ۱۰:۴۴
تمام می شوم شبی، فقط به من اشاره کن

مثلث شیشه‌ای، تمام نشده تمام شد

برنامه مثلث شیشه ای زودتر از موعد تمام شد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رشید پور در پایان ضمن اعلام جایگزینی یک برنامه سرگرمی به جای مثلث شیشه ای، اظهار داشت تا در فرصتی مناسب تر، مباحثی چالشی مطرح شود.رضا رشید پور، مجری و تهیه کننده این برنامه، 47 روز پیش به ایسنا گفته بود: «اميدوارم با ميزان تحمل‌ها به 90 قسمت برسيم»

برنامه مثلث شیشه ای با اجرای رضا رشیدپور در حالی که پیشتر اعلام شده بود 90 شب ادامه خواهد داشت در سی و پنجمین برنامه متوقف شد و رشیدپور از اتمام پخش این برنامه خبر داد.

آخرین برنامه زنده مثلث شیشه ای به تکرار بخش های منتخب این برنامه و نظرسنجی از مخاطبان برای باز پخش کامل یکی از گفتگوهای انجام شده، اختصاص یافته بود. 

نکته جالب توجه این نظرسنجی، عدم وجود نام مهمانان سیاسی مثلث شیشه ای در کنار بازیگران و هنرمندان در میان گزینه های نظرسنجی جهت پخش مجدد آن برنامه در فردا شب بود. 


پیش تر اعلام شده بود که مثلث شیشه ای در 90 قسمت پخش خواهد شد.

رشید پور در پایان ضمن اعلام جایگزینی یک برنامه سرگرمی به جای مثلث شیشه ای، اظهار داشت تا در فرصتی مناسب تر، مباحثی چالشی مطرح شود. 
وی گفت:« چون هوای تابستان گرم هست، وبرنامه چالشی هوارا گرم تر می‌کند، ودر هوای گرم باید کولر روشن کرد، وچون برق نیست که کولر روشن شود، پس بهتر است برنامه چالش اجرا نشود».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۸۷/۰۴/۰۸
0
0
همانطوركه آقاي عبدالعلي زاده ٫يش بيني كرده بودشيشه هاي مثلث شيشه اي شكست.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین