کد خبر: ۷۷۱۸۷۶
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱

استاندار لرستان: مردم راضی هستند

زیویار با اشاره به اجرای طرح ساماندهی یارانه ها گفت: مردم از اینکه یارانه پرداختی به کالاها در اختیارشان قرار گرفته تا با اختیار خود هزینه کنند، راضی هستند.
استاندار لرستان: مردم راضی هستند
آفتاب‌‌نیوز :

"فرهاد زیویار" حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر را از دستاوردهای اصلاح ارز ترجیحی عنوان کرد و افزود: دولت سیزدهم با برنامه ریزی دقیق این طرح را به عنوان یکی از ضرورتهای اقتصادی کشور در دست اجرا دارد و همه بخشها و مسوولان ذیربط باید با عمل به وظایف خود دولت را در انجام این طرح مهم یاری دهند.

به گفته وی؛ اصلاح یارانه‌ها و مردمی‌سازی آن جزو برنامه‌های اصلی و سیاست راهبردی اقتصادی دولت و به نفع مردم و کشور است.

زیویار تصریح کرد: مردمی‌سازی یارانه با جراحی و تحول اقتصادی با همکاری مردم و مشارکت مسئولان جزو برنامه‌های محوری است که در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی پیگیری می‌شود.

استاندار لرستان همچنین اظهار داشت: دولت سیزدهم با درک وضعیت بازار و واقعیت‌های اقتصادی، تصمیم به اصلاح ارز ترجیحی گرفت و این تصمیم دولت، در عین حال که با جبران تبعات ناشی از آزادسازی قیمت‌ها همراه شده، نیاز واحدهای تولیدی به سرمایه در گردش را نیز افزایش داده و بر این اساس، دستگاه‌ها و بانک‌ها باید تلاش کنند تا برای حفظ اشتغال، منابع مالی مورد نیاز این واحدها را تأمین کنند. میزان پرداخت یارانه‌ها به اندازه تامین کالاهای اساسی است، دولت مصمم شده که دهک‌های یک تا سه از این منابع به خوبی استفاده کنند اما دهک های چهار تا ۹ با رقم کمتری از این شرایط بهره مند می شوند.

استاندار لرستان از مردم استان خواست به دولتمردان خود اعتماد کنند چون قرار نیست کمبودی ایجاد شود و در این طرح یارانه به جای واردکننده به مصرف کننده اختصاص می‌یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین