کد خبر: ۷۷۱۹۰۴
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸

همسرکشی فجیع در تالش

فردی به علت اختلافات خانوادگی همسر ۳۷ ساله خود را با استفاده از طناب خفه کرده و به قتل رساند.
همسرکشی فجیع در تالش
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: بروز اختلاف نظر و ناراحتی میان اعضای خانواده یکی از موضوعاتی است که هرگز نمی‌توان به طور کامل از ایجاد آن جلوگیری کرد اما با مدیریت صحیح شرایط پیش آمده می‌توان از اتفاقات ناگوار پیشگیری کرد.

وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل در یکی از بخش‌های شهرستان تالش، پیگیری موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: با حضور پلیس و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، فردی به علت اختلافات خانوادگی همسر ۳۷ ساله خود را با استفاده از طناب خفه کرده و به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل پس از ارتکاب جرم، خود را حلق آویز کرد و جان‌باخت تصریح کرد: جسد قاتل ۴۷ ساله و مقتول به سردخانه بیمارستان انتقال یافت.

سرهنگ رسول‌زاده فرساد از مردم خواست در صورت بروز مشکل در محیط خانواده به مراکز خدمات مشاوره کلانتری‌ها و نیز بهزیستی مراجعه کرده تا با فراگرفتن مهارت‌های حل مسئله و کنترل پرخاشگری از بروز چنین فجایع خانوادگی پیشگیری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین