کد خبر: ۷۷۱۹۹۲
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

کاهش دید و کیفیت هوای تهران تا فردا

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.
کاهش دید و کیفیت هوای تهران تا فردا
آفتاب‌‌نیوز :

براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیشیابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده اسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در ساعت بعدازظهر و شب به ویژه در بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی همراه با وزش باد نسبتا شدید تا شدید و احتمال خیزش موقتی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود براین اساس امروز تا فردا (سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت‌ ماه) با نفوذ و گسترش گرد و غبار انتقالی غربی، گاهی کاهش دید و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران ایستگاه رباط کریم و ملارد با بیشینه ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بودند و همچنین آبعلی با ۱۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان تهران بوده است.

آسمان تهران امروز (سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه) با بیشینه ۲۸ و کمینه ۱۵ خواهد بود و آسمان کمی ابری وغبارالود و در بعدازظهر نیمه‌ابری، گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و در روز چهارشنبه (۲۸ اریبهشت ماه) آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و احتمال وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین