کد خبر: ۷۷۲۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۸۷ - ۲۰:۰۰
از سوى وزير رفاه و تامین اجتماعی :

وظايف اورژانس اجتماعى اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ايران نخستين كشورى است كه در كنار اورژانس امنيت يا پليس ۱۱۰ و اورژانس سلامت، اورژانس اجتماعى را براى مداخله در بحران ها و آسيب هاى اجتماعى راه اندازى كرده است. 

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی آفتاب و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل وزارت رفاه و تامین اجتماعی، دكتر عبدالرضا مصرى وزير رفاه و تأمين اجتماعى با اعلام اين مطلب گفت: «اورژانس اجتماعى سه بخش عملياتى جدا از هم دارد. در بخش اول روانشناسان و مددكاران اجتماعى در مراكز حضور دارند و ممكن است حتى با مشاوره هاى تلفنى صرف، مشكلاتى را حل كنند». 

بخش دوم مربوط به زمانى است كه فرد نياز به مشاور يا روانشناس دارد كه تيم اورژانس با تماسى كه مى گيرند، مشاور يا روانشناس در محل حاضر مى شوند و كمك مى كنند. بخش سوم نيز به اساس كار اورژانس اجتماعى مربوط مى شود كه پيشگيرى از وارد شدن به نقطه شروع آسيب است زيرا ممكن است فرد مسير زندگى را اشتباه برود.
 
وى با اشاره به خودروهاى اورژانس اجتماعى در سطح شهر اظهار داشت: «داخل اين خودرو ها غير از وسايل پذيرايى چيزى وجود ندارد و نام اورژانس نيز فقط از اين نظر است كه مشاوران به داد فردى كه نياز به كمك دارد مى رسند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
0
0
سلام شوهر من هر روز خودم و بچه ام کتک می زند تعادل روانی ندارد اگر چاقو دم دستش باشد می زند هر وقت می شود قسم می خوره که ما را می کشد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین