کد خبر: ۷۷۲۱۲
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۸۷ - ۲۱:۴۷

انتصاب نماینده جدید رهبری در شورای‌عالی امنیت ملی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حضرت‌ آیت الله خامنه‌ای طی‌ حکمی دکتر سعید‌جلیلی، را به مدت 3 سال به عنوان نماینده خود در شورایعالی امنیت ملی، منصوب کردند.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن حكم مقام معظم رهبری برای آقای سعید جلیلی نیز به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب‌ آقای دكتر سعید جلیلی
در اجرای اصل یكصد و هفتاد و ششم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، جنابعالی را به نمایندگی خود در شورای عالی امنیت ملی برای مدت سه سال منصوب می كنم. 

انتظار می رود كه با توجه به نقش برجسته و ممتاز تصمیمات آن شورا در تحقق استقلال و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، بتوانید با شركت فعالانه در آن و تبادل نظر مستمر با اینجانب، به اقتدار و استقلال نظام متعالی اسلامی كمك نمایید. 

برخود لازم می دانم از زحمات ارزشمند جناب آقای دكتر لاریجانی در طول سالیان متمادی نمایندگی رهبری در شورای مذكور قدردانی نمایم.

سیّدعلی خامنه ای
8/4/87
 

گفتنی است، مطابق با اصل 176 قانون اساسی، مقام معظم رهبری دو نماینده در شورای‌عالی امنیت ملی دارند، که تاکنون آقایان دکتر حسن روحانی و دکتر علی لاریجانی نمایندگان رهبری در این شورا بوده‌اند. با توجه به حضور علی لاریجانی در جلسات شورا از جایگاه رئیس مجلس شورای اسلامی، به جای ایشان دکتر سعید جلیلی به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در شورای‌عالی امنیت ملی منصوب شده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین