کد خبر: ۷۷۲۱۹۹
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳

عضو مجلس خبرگان رهبری: اتاق اصناف و پلیس فتا به موضوع انتشار تصاویر و فیلم‌های آرایشگاه‌های زنانه ورود کنند

آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی: متاسفانه در برخی از این تورها به صورت مختلط برنامه‌هایشان را تدارک می بینند که این از لحاظ شرعی و قانونی قابل قبول نیست و باید برخورد شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری: اتاق اصناف و پلیس فتا به موضوع انتشار تصاویر و فیلم‌های آرایشگاه‌های زنانه ورود کنند
آفتاب‌‌نیوز :

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: باید از از فعالیت تورهای غیرمجاز جلوگیری شود و اگر در تورهای مجوزدار هم تخلف گزارش شد باید برخورد شود.

آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی روز پنجشنبه در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مراغه اظهار داشت: متاسفانه در برخی از این تورها به صورت مختلط برنامه‌هایشان را تدارک می بینند که این از لحاظ شرعی و قانونی قابل قبول نیست و باید برخورد شود. دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز نیز نباید با گروهای غیرمجاز همکاری کنند. همچنین گروه‌هایی هم که در قالب تورهای ورزشی فعالیت می‌کنند می بایست اداره ورزش و جوانان در هنگام مجوز دادن به آن‌ها صلاحیت ورزشی آنان را بررسی کند.

وی افزود: اتاق اصناف و پلیس فتا نیز به موضوع انتشار تصاویر و فیلم‌های آرایشگاه‌ها زنانه ورود کنند و اجازه انتشار آنها را در فضای مجازی ندهند.

امام جمعه مراغه به تشدید نظارت‌ بر فعالیت مدارس غیرانتفاعی هم تاکید و اعلام کرد: برخی برنامه های خارج از وظایف و نامتعارف از مدارس غیرانتفاعی گزارش می شود که انتظار داریم آموزش‌ و پرورش ورود کند.

آیت‌الله پورمحمدی اظهار کرد: در این راستا کارگروهی متشکل از دستگاه‌های متولی تشکیل شود تا در خصوص تورهای گردشگری و رستوران های بدون جواز و دیگر موارد اشاره شده تعیین‌ تکلیف شود.

وی عفاف و حجاب را نه تنها مساله اسلامی بلکه ملی دانست و اظهار کرد: قبل از اسلام ایرانیان حجاب‌ و عفاف را به عنوان ارزش ملی رعایت می‌کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین