کد خبر: ۷۷۲۲۴۳
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵
حرف‌هایی را در جشن قهرمانی می‌زنیم

کریمی: صدا و سیما را تحریم نکردیم/ نمی‌خواهم وارد ماجرای وریا غفوری شوم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در جشن قهرمانی یک سری حرف‌ها هست که آن زمان مطرح می‌کنیم.
کریمی: صدا و سیما را تحریم نکردیم/ نمی‌خواهم وارد ماجرای وریا غفوری شوم
آفتاب‌‌نیوز :

حجت کریمی در خصوص شرایط این روز‌های استقلال اظهار داشت: حضور تماشاگران نشان داد که شور و حال زیادی به استادیوم برگشته است. خدا را شکر که ما هم قهرمان شدیم و به همه تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله بتوانیم جشن قهرمانی هم بگیریم.

وی درباره اینکه آیا جام طلایی به این باشگاه تعلق خواهد گرفت یا نه افزود: ان‌شاءالله هر چه قسمت باشد.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص صحبت‌هایی که پیش از این در خصوص کمک‌هایی که برخی از اعضای سابق هیأت مدیره استقلال انجام داده بودند و حالا انگار سود آن را می‌خواهند گفت: یکسری از دوستان در ابتدا به عنوان کمک به باشگاه پول دادند، اما بعداً که تغییراتی در هیأت مدیره صورت گرفت اسنادی را برای خود ثبت کرده بودند. آن‌هایی که ثبت شده را پرداخت خواهیم کرد، اما یکسری از اسناد هم هستند که ثبت نشده‌اند. این‌ها را باید خودشان از وزارت ورزش پیگیری کنند. دوست ندارم که اسامی را ببرم تا دوباره حاشیه درست شود.

کریمی در خصوص کارگزار باشگاه استقلال و اینکه چقدر این باشگاه از کارگزارش دریافتی داشته است تصریح کرد: ما بدهی‌های خود به سازمان لیگ را پرداخت خواهیم کرد تا به کسی بدهکار نباشیم. تا جایی که من در جریان هستم مشکلاتی وجود داشت که در حال پیگیری آن‌ها هستیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که چه پاداش ویژه‌ای برای اعضای این تیم پس از قهرمانی تعلق خواهد گرفت گفت: حدود ۷۰ درصد از قرارداد‌ها پرداخت شده و خدا را شکر می‌کنیم. استقلال در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفت و آن زمانی بود که آقای آجرلو و هیأت مدیره جدید آمده بودند. با مدیریت خوب آقای آجرلو و آرامشی که به تیم داد باید تشکر کرد. در این چند سال همیشه نیم‌فصل اول مشکلات شروع می‌شد و نیم‌فصل دوم تیم به حاشیه می‌رفت، اما امسال این اتفاق نیفتاد و باید از زحمات سردار آجرلو تشکر کرد. همه عزیزان زحمت کشیدند تا دل هواداران در این شرایط سخت شاد شود.

کریمی درباره حواشی که در مورد ووریا غفوری در روز‌های اخیر به راه افتاده گفت: من نمی‌خواهم وارد این مسائل شوم. در یک مصاحبه گفتم که شرایط مردم الان سخت است و در این شرایط سخت نباید وارد احساسات مردم شد. نباید هواداران را احساساتی کرد و به خاطر همین من به این اتفاقات ورود نمی‌کنم. در این شرایط تحریم و مشکلاتی که داریم باید آن را قبول کرد چرا که کل دنیا هم این مشکلات را دارد. درباره حواشی‌ای که در خصوص صدا و سیما به وجود آمده ما به آن ورود نمی‌کنیم و این را به عهده بزرگتر‌ها می‌گذاریم تا خود آقای آجورلو به آن ورود کرده و بررسی کند.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره تحریم برنامه فوتبال برتر تصریح کرد: قصه این موضوع فرق می‌کرد. عنوان کرده بودند که هیأت مدیره این برنامه را تحریم کرده، اما آن بنده خدایی که این مسئله را عنوان کرده بود قصه‌اش این نبود و ربطی به این قضیه نداشت. ما در هیأت مدیره این برنامه را تحریم نکردیم. می‌توانید از همه اعضای هیأت مدیره سؤال کنید که ما صدا و سیما را تحریم نکرده‌ایم.

وی در خصوص اینکه آیا مدیریت باشگاه در مورد آن بیانیه هماهنگ بوده یا نه، ادامه داد: من بیانیه را خواندم. تا جایی که من اطلاع دارم هیچ‌کدام از هیأت مدیره چنین تصمیمی را نگرفته‌اند. در جشن قهرمانی یک سری حرف‌ها هست که آن زمان مطرح می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین