کد خبر: ۷۷۲۲۷
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۸۷ - ۱۲:۵۵
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با آفتاب مطرح کرد:

نقد امام، خدشه دارکردن امنیت اجتماعی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام والمسلمین سالک، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به هشدار نوه امام نسبت به تخریب چهره‌های شاخص نظام گفت: «حمله به اسلام ناب، مراجع تقلید و روحانیت سه پایه اصلی حملات استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی ایران را تشکیل می‌دهد که همواره در دستور کار دشمنان بوده است».

وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با تاکید بر اینکه "ترفند تخریب در جنگ روانی علیه نظام جمهوری اسلامی مسبوق به سابقه است"، اظهار داشت: «استکبار جهانی با استفاده از اپوزیسیون خارجی و جریانات سیاسی داخلی ضد انقلاب، همواره پروژه تخریب را به اشکال مختلف در قالب سخنرانی و نوشتار علیه سه پایه اصلی انقلاب اسلامی به کار گرفته است و این درست همان اتفاقی است که در روزنامه‌های زنجیره‌ای سال‌های گذشته شاهد آن بوده‌ایم».

سالک با تاکید بر ضرورت عبرت‌گیری از گذشته، به تهمت‌هایی که به شهید بهشتی وارد شد، اشاره کرد و یادآور شد: «موضوع اتهامات به آیت‌الله بهشتی سابقه در جریان نفاق، التقاط و لائیک قبل از انقلاب داشت که پس از پیروزی انقلاب با شناسایی چهره‌های اصلی و تاثیرگذار در روند پیشبرد اهداف انقلاب همچون شهید مظلوم بهشتی، علامه شهید مرتضی مطهری و شهدای محراب دست به کار ترور شخصیتی و فیزیکی شد».

وی با اشاره به اینکه "در دهه سوم انقلاب شاهد رشد قومیت‌ها در داخل کشور هستیم"، گفت: «در دنباله حرکات تخریبی سال‌های اول پیروزی، شاهدیم که مجددا شخصیت‌های اصلی انقلاب را ترور شخصیتی می‌کنند و با نسبت‌های نامناسب سعی دارند علمای انقلاب اسلامی را که رابط بین مردم و نظام و مشوقان اصلی مردم برای حمایت همه‌جانبه از حاکمیت دینی به محوریت ولایت‌فقیه هستند، از صحنه حضور جدا کنند».

سالک با تاکید بر اینکه "این جریان تخریب همچنان نیز مانند گذشته کاری از پیش نخواهد برد و انقلاب راه خود را خواهد رفت"، اضافه کرد:‌ «این روزها باید این هشدار را به مردم داد که بیش از گذشته مراقب شایعه‌ها باشند چرا که منافقین و شبکه‌های نفوذ با تنظیم شایعات تخریبی علیه نظام جمهوری اسلامی، از افراد سست ایمان استفاده می‌کنند و در جامعه سم‌پراکنی می‌کنند».

وی بر وظیفه مسئولان مبنی بر هشدار به مردم و اطلاع‌رسانی درست و دقیق تاکید کرد و درباره تاثیر آدرس‌ دادن‌های مبهم به مردم بر مجال یافتن گروه‌های مخرب گفت: «اگر سران قوا و مسئولان در برخورد با مفاسد اقتصادی، نامه سال 80 مقام معظم رهبری را درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی مورد توجه قرار دهند و آن را سرلوحه هرگونه اقدام خود قرار دهند،‌ مشکلاتی از این دست به وجود نخواهد آمد».

سالک با تاکید بر اینکه "توجه جدی مسئولان به ابعاد مختلف امنیت اجتماعی باعث می‌شود که جریانات مخرب جرأت وقاحت به خود ندهند"، گفت: «بخشی از تقویت امنیت اجتماعی را دفاع از روحانیت و شخصیت‌های انقلاب اسلامی تشکیل می‌دهد و در این میان دفاع از جایگاه امام خمینی اهمیت ویژه‌ای دارد».

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز افزود:‌ «وقتی کسی جرأت می‌یابد سخن از نقد امام به میان آورد و حرمت شکنی کند، بدون شک بخشی از امنیت اجتماعی را خدشه‌دار کرده است».

وی در پایان تاکید کرد: «کسی که بخواهد امام را زیر سوال ببرد در واقع به امنیت اجتماعی توجه ندارد و از این رو مسئولان باید موضوعاتی چون نقد امام را تخریب اعتقادات مردم بدانند و آن را به منزله جرم محسوب کنند و دستگاه‌های امنیتی و قضایی در این زمینه جدی عمل کنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین