کد خبر: ۷۷۲۳۱
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۸۷ - ۱۴:۰۸
وزير اطلاعات:

اغتشاشگران دستگیر می‌شوند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزير اطلاعات در خصوص گروگانگيری در سيستان وبلوچستان و مذاکره با گروگان گيران گفت: با مجرم مذاکره نمی شود ،‌ وزارت امور خارجه و مسوولان مربوطه در حال انجام کارهای لازم هستند. 

به گزارش خبرنگار سياسی آفتاب به نقل ازایرنا، حجت الاسلام و المسلمين «غلامحسين محسنی اژه ای»روز يکشنبه در پايان جلسه هيات دولت در پاسخ به اين سوال که آيا تاييد می کنيد که چهار نفر از ماموران نيروی انتظامی که توسط گروه تروريستی جندالله ربوده شده اند، به قتل رسيده اند " ، گفت که تاييد نمی کنم. 

وزير اطلاعات در پاسخ به سوالی در خصوص اغتشاشگرانی که در پارک ملت دستگير شده‌اند ، اظهار داشت: «افرادی که ايجاد اغتشاش و بی نظمی کنند توسط نيروی انتظامی دستگير می شوند و اگر سوابقی داشته باشند به مراجع قضايی تحويل و اگر نداشته باشند آزاد می شوند».
محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوال ديگری در خصوص جاسوسی که برای اسرائيلی ها کار می کرده است، گفت: «اين فرد در حال محاکمه است». 

وزير اطلاعات در پاسخ به سوال ديگری در خصوص شيطنت برخی رسانه ها برای ايجاد ناامنی و اغتشاش در کشور گفت: «مردم ما هيچ وقت تحت تاثير اين شعارهای فريبنده و اين گونه مسايل قرار نمی گيرند». 

وی اظهار داشت: «اعتقاد دارم وضعيت امنيت در کشور خوب است».
 
وزير اطلاعات در پاسخ به سوال ديگری در خصوص طرح ربودن رييس جمهوری در عراق و اينکه آيا قبل از انجام سفر از اين طرح مطلع بوده اند، گفت: «خبری از ربودن ايشان قبل از سفر نداشتيم».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین