کد خبر: ۷۷۲۳۱۹
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
اجرای عدالت خواسته مردم است

رییسی: مناطق آزاد قرار بود به محل صادرات و تولید تبدیل شود نه مکانی برای واردات

رییس جمهور گفت: عدالت و اجرای آن خواسته عموم جامعه است و دولت سیزدهم با تمام توان خود برای برقراری آن تلاش خواهد کرد.
رییسی: مناطق آزاد قرار بود به محل صادرات و تولید تبدیل شود نه مکانی برای واردات
آفتاب‌‌نیوز :

سید ابراهیم رییسی روز جمعه در جمع نمازگزاران شهرستان میاندوآب اظهار کرد: تمام برنامه‌های دولت به گونه‌ای تنظیم شده که موجب تحقق دو موضوع مهم و محوری عدالت و پیشرفت در کشور باشد.

وی اضافه کرد: ارتباط دو سویه بین دولت و مردم و مردم با دولت و آشنایی از نزدیک دولتمردان با مشکلات مردم و ایجاد زمینه برای رفع مشکلات آن‌ها در راس امور دولت به شمار می‌رود.

رییس جمهور با بیان اینکه برای ایجاد عدالت پایدار اقتصادی و اجتماعی باید در توزیع ظرفیت‌ها و امکانات، عادلانه عمل شود افزود: امروز دولتمردان تلاش می‌کنند تا مشکلات هرچه سریعتر حل شود چرا که مردم نشان دادند که خدمتگزار را از غیرخدمتگزار تشخیص می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه دولت تمام سعی و توان خود را بکار گرفته است تا با کمک و مساعدت مردم اجرای این عدالت در جامعه محقق شود اضافه کرد: دولت به دنبال آن است که به خواست عموم مردم جامعه عمل بپوشاند و آن هم مساله عدالت است.

رییس جمهور با اشاره به اینکه اشتغال از نگرانی‌های جدی رهبر انقلاب و مردم است گفت: خدمتگزاران شما در دولت تمام سعی خود را به کار گرفته اند تا با حمایت مردم و به برکت خون شهدا این مشکل اساسی کشور را رفع کنیم. جای جای کشور مملو از پتانسیل‌های مختلف صنعتی معدنی و گردشگری است که اگر همه این ظرفیت‌ها به کار گرفته شود مشکلی به نام اشتغال وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به ایجاد هشت هزار شغل مستقیم و غیر مسنقیم در مناطق آزاد کشور نیز افزود: مناطق آزاد قرار بود به محل صادرات و تولید و نه مکانی برای امر واردات تبدیل شود.

وی اضافه کرد: تمام تلاش دولت این است در سالی که مزین به تولید، اشتغالزایی و دانش بنیان نام نهاده شده است مسیر‌ها برای تحقق آن هموار شوند.

رییس جمهور و هیات همراه صبح امروز، جمعه در قالب سفر‌های استانی دولت سیزدهم به آذربایجان غربی سفر کرده است.

رییس جمهور پیش از این به ۲۰ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران، مشهد، البرز و قزوین سفر کرده بود.

این سفر، چهارمین سفر استانی رئیسی در سال ۱۴۰۱ و بیست و یکمین سفر وی در ۹ ماه گذشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین