کد خبر: ۷۷۲۳۴۴
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲

هدیه رییسی به خانواده چهار قلوهای ارومیه‌ای

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در سفر به استان آذربایجان غربی، عصر جمعه به دیدار خانواده دارای چهارقلوی در ارومیه رفت و از سوی رییس جمهور سند یک قطعه زمین به این خانواده اهدا کرد.
هدیه رییسی به خانواده چهار قلوهای ارومیه‌ای
آفتاب‌‌نیوز :

انسیه خزعلی در دیدار با پدر و مادر چهار قلوهای این شهر سند یک قطعه زمین به مساحت ۲۰۰ مترمربع با کاربری مسکونی به این خانواده اهدا کرد تا آنها دیگر دغدغه تامین مسکن و اجاره خانه و مشکلات آن را نداشته باشند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اعلام برنامه حمایتی دولت از خانواده‌هایی که صاحب فرزندان چهار و پنج قلو می‌شوند، گفت: دولت تلاش دارد تا به هر طریقی مشکلات چنین خانواده‌هایی را به حداقل برساند و مهمترین اقدام برای کاهش مشکلات آنها، تامین مسکن است.

خزعلی امروز همچنین در حاشیه برنامه‌های بازدید خود در ارومیه با زنان کارگر روزمزد سرپرست خانوار نیز دیدار و گفت و گو کرد و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

بررسی مسائل و مشکلات بانوان عشایر ارومیه با حضور در منطقه عشایر نشین سیلوانا نیز بخشی از دیگر برنامه‌های سفر معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در ارومیه بود.

مشکلاتی نظیر کمبود نیازهای دارویی و درمانی، نامساعد بودن راه‌های ارتباطی با شهرهای اطراف، نبود امکانات و اعتبارات لازم جهت فروش محصولات تولیدی جهت بهبود شرایط زندگی خانوادگی از مشکلات این بانوان عشایر به شمار می‌رود.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در این دیدار نوید پیگیری مشکلات بانوان عشایر و ارائه تسهیلات برای بهتر شدن شرایط زندگی و اشتغال آنها را نیز داد.

خزعلی در بازدید از مدارس کانکسی کم برخوردار محله بادکی ارومیه با مدیر، پرسنل و دانش آموزان این مدرسه پیرامون مسایل و مشکلات محیطی، عدالت آموزشی، نوسازی توسعه و تجهیز این مدرسه گفت وگو کرد و نوید بهبود شرایط محیطی و تحصیل را به دانش آموزان این مدرسه داد.

لازم به یادآوری است که مدرسه سه شیفته مختلط بادکی دارای چهار کلاس کانکسی در مقطع دبستان دوره ی اول و دوم بوده و در یکی از مناطق محروم شهر قرار گرفته است.

انسیه خزعلی همچنین از زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع جهت احداث مدرسه جدید برای محله محروم بادکی ارومیه بازدید و با اهالی این محله کم برخوردار از نزدیک دیدار و گفت وگو و در جریان مسائل و چالش های آنها قرار گرفت.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه از بند نسوان و مهدکودک نیمه کاره زندان مرکزی ارومیه نیز بازدید و در گفت وگو با نسوان مددکار ندامتگاه در جریان مسایل و مشکلات آنان قرار گرفت.

خزعلی از فعالیت‌های کارآفرینی، اشتغال و هنری ندامتگاه نسوان بازدید کرد سپس در دیدار مدیرکل امور زندان های آذربایجان غربی پیرامون تخصیص اعتبارات لازم و تسهیلات و اقدامات تامینی جهت ایجاد و تکمیل واحدهای اشتغال نسوان جهت آموزش، توانمند سازی و حمایت این بانوان و خانواده ایشان گفت وگو کرد.

اولین هدیه رییس جمهور به خانواده دارای چهار قلو صبح جمعه توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نمایندگی از ریاست جمهوری به خانواده چهار قلوهای سلماسی اهدا شد و سند یک قطعه زمین در این شهر به وادلین به صورت مساوی داده شد تا از این طریق از دغدغه خانواده این چهار قلوها در بخش تامین مسکن کاسته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین