کد خبر: ۷۷۲۴۰۰
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

«علی باقری» به مجلس می‌رود

مذاکره‌کننده ارشد کشورمان در مذاکرات برجامی، طی هفته جاری برای بررسی آخرین وضعیت سیاست خارجی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌رود.
«علی باقری» به مجلس می‌رود
آفتاب‌‌نیوز :

دستورکار جلسات این هفته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در هفته جاری مشخص شد که بر اساس آن دعوت از علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مذاکره‌کننده ارشد کشورمان در مذاکرات برجامی به‌منظور بررسی آخرین وضعیت سیاست خارجی در دستورکار اعضای کمیسیون در روز یکشنبه هفته جاری قرار دارد.

 استماع گزارش عملکرد وزارت کشور و بررسی آخرین تحولات و وضعیت ساماندهی اتباع خارجی با حضور وزیر کشور و همچنین - بررسی گزارش کمیته دفاعی در خصوص لایحه بکارگیری سلاح توسط مأموران نیرو‌های مسلح در موارد ضروری هم در دستورکار این هفته اعضای کمیسیون امنیت ملی قرار دارد.

- بررسی پوشش رسانه‌ای در خصوص طرح عادلانه کردن یارانه‌ها در دستورکار کمیته جنگ نرم کمیسیون و ادامه بررسی قانون نظام وظیفه با حضور مسئولان مربوطه بررسی خواهد شد.

وزرای اقتصاد، صمت و دادگستری در جلسات کمیسیون اصل ۹۰ حاضر می‌شوند
اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در هفته آتی طبق دستورکار اعلام شده، از شنبه (۳۱ اردیبهشت ماه) تا چهارشنبه (۴ خرداد ماه) جلساتی به شرح زیر دارند:

جلسه کمیته اقتصادی کمیسیون با حضور نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی درخصوص وضعیت ثبت اموال دولتی در سامانه سادا و همچنین جلسه کمیسیون با حضور وزرای: امور اقتصادی و صمت درخصوص سامانه‌های موضوع مواد ۵ و ۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستورکار جلسات این هفته اعضای کمیسیون اصل نود قرار دارد.

جلسه کمیته اقتصادی کمیسیون با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و نمایندگان سازمان بازرسی و دیوان محاسبات درخصوص پرونده مطروحه و جلسه کمیسیون با حضور وزیر دادگستری درخصوص تفاهم نامه همکاری مشترک بین وزارت دادگستری و کمیسیون اصل ۹۰ نیز د دستورکار قرار دارد.

طبق برنامه‌ریزی جلسه کمیته اقتصادی کمیسیون با حضور نمایندگان وزارت اطلاعات، سازمان بازرسی و دیوان محاسبات در خصوص صندوق‌های بازنشستگی هم در دستورکار اعضای کمیسیون در جلسات این هفته قرار گرفته است.

بررسی لایحه حقوقی جامع سالمندان در کمیسیون بهداشت
دستورکار هفته آینده کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در روز‌های شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه در هفته آتی نیز به شرح زیر اعلام شد:

استماع گزارش مسئولان معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد آخرین وضعیت درمان و توسعه مراکز ناباروری در کشور، استماع گزارش رئیس سازمان بهزیستی کشور در مورد آخرین وضعیت اجرای قانون جامع حمایت از حقوق معلولان و بررسی مشکلات صنایع داروسازی در کمیته دارو و غذا در دستورکار اعضای کمیسیون قرار دارد.

ادامه رسیدگی به طرح اصلاح قانون جمعیت هلال احمر در کمیته هلال احمر و همچنین رسیدگی به لایحه حقوقی جامع سالمندان پیشنهادی دبیرخانه شورای ملی سالمندان در جلسات این هفته کمیسیون بهداشت انجام خواهد شد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده دعوت از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ارائه گزارش در مورد برنامه‌های سال جاری وزارت خانه در حوزه سلامت، آخرین وضعیت تولید دارو و برنامه‌های سال جاری وزارتخانه در این حوزه و آخرین وضعیت پرداخت مطالبات صنایع داروی، شرکت‌های پخش، دانشگاه‌های علوم پزشکی و داروخانه‌ها نیز در دستورکار جلسات این هفته اعضای کمیسیون بهداشت قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین