کد خبر: ۷۷۲۴۰۲
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد:

جزئیات افزایش ۱۱۵ درصدی حقوق سربازان

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با مساعدت مجلس شورای اسلامی و دولت، میانگین حقوق کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در سال ۱۴۰۱ به نسبت سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۱۵ درصد رشد یافته واز مبلغ یک میلیون و۴۹۰هزار تومان در فروردین سال گذشته به ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.
جزئیات افزایش ۱۱۵ درصدی حقوق سربازان
آفتاب‌‌نیوز :

سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد که با توجه به تامین منابع بودجه‌ای حقوق سربازان از سوی دولت، متناسب با اعتبار واگذاری برای سال ۱۴۰۱ میانگین حقوق سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح ۱۱۵ درصد افزایش یافت.

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با مساعدت مجلس شورای اسلامی و دولت، میانگین حقوق کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در سال ۱۴۰۱ به نسبت سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۱۵ درصد رشد یافته و از مبلغ یک میلیون و۴۹۰هزار تومان در فروردین سال گذشته به ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافته که بر این اساس:

۱- حقوق سربازان وظیفه مجرد که در مناطق عادی خدمت می‌کنند با رشد ۱۴۰ درصدی و حداکثر به مبلغ ۳ میلیون و۷۸۰ هزار تومان تعیین شد.

۲- حداقل حقوق سربازان وظیفه متاهل با افزودن هزینه عائله‌مندی با رشد ۱۴۵ درصدی به مبلغ ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت که هزینه مربوط به فرزند یا ایاب و ذهاب به این مبلغ افزوده خواهد شد.

۳- سربازان وظیفه‌ای که در مناطق عملیاتی خدمت می‌کنند، اعم از مجرد و متاهل علاوه بر حقوق ذکر شده به تناسب مدرک تحصیلی و تاهل از مبلغ حدود یک میلیون تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان از فوق‌العاده عملیاتی بهره‌مند خواهند شد.

سازمان وظیفه عمومی فراجا همچنین اعلام کرد: امیدواریم با افزایش حقوق و مزایا در سال‌جاری دیگر هیچ هزینه‌ای بابت انجام خدمت سربازی به خانواده کارکنان وظیفه تحمیل نشود و ان‌شاءالله با ادامه این روند، در راستای تأمین معیشت سربازان گام‌های بیشتری برداشته شود تا ضمن تأمین حداکثری معیشت سربازان و اجرای قوانین و مقررات مغفول مانده در سال‌های گذشته که مربوط به رفاه سربازان است، شاهد رضایتمندی هرچه بیشتر سربازان و خانواده‌های آنان باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین