کد خبر: ۷۷۲۴۲۸
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹

توضیح شرکت کنترل کیفیت هوای تهران درباره اطلاع‌رسانی داده‌های ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن رد مطالب مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر حذف اطلاعات دستگاه‌های سنجش آلودگی هوا از نرم‌افزار این شرکت از فعالیت تمامی دستگاه‌های سنجش در سطح شهر تهران خبر داد.
توضیح شرکت کنترل کیفیت هوای تهران درباره اطلاع‌رسانی داده‌های ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا
آفتاب‌‌نیوز :

سید محمدمهدی میرزائی قمی تأکید کرد: تمامی ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا فعال هستند و شهروندان می‌توانند از اطلاعات وضعیت کیفیت هوا در قالب‌های مختلف مطلع شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران،  مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با تأکید بر اینکه در حال حاضر از بین ۲۱ ایستگاه سنجش آلودگی هوای پایتخت، ۱۸ ایستگاه، آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون را اندازه‌گیری می‌کنند، خاطرنشان کرد: اطلاعات این ایستگاه‌ها از طریق سایت این شرکت به آدرس air.tehran.ir، سامانه برخط airnow.tehran.ir و اپلیکیشن شرکت کنترل کیفیت هوای تهران به‌صورت آنلاین برای عموم شهروندان قابل دسترسی است.

میرزائی قمی اضافه کرد: پراکندگی ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوا در شهر تهران از منظر کمیت به گونه‌ای است که به غیر از منطقه ۱۷، در سایر مناطق شهرداری تهران ایستگاه سنجش آلودگی هوا مستقر هستند.

وی خاطرنشان کرد: هنگام استفاده از اپلیکیشن کیفیت هوای تهران، زمان دانلود اطلاعات مورد نظر بر اساس نوع و بستر اینترنت مورد استفاده توسط متقاضی متفاوت و لذا لازم است که مراجعه کنندگان پس از بارگذاری کامل داده‌ها نسبت به برداشت خروجی‌ها و کسب اطلاعات اقدام کنند.

روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از عموم رسانه‌ها به ویژه سایت‌ها و کانال‌هایی که در فضای مجازی فعال هستند، درخواست کرد تا بدون انجام بررسی‌های لازم از انتشار و بازنشر اخبار خلاف واقع خودداری کنند. ضمناً شرکت کنترل کیفیت هوای تهران حق پیگیری حقوقی و قضایی خود را از کسانی که عامدانه چنین خبر کذبی را منتشر کردند، محفوظ می‌دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین