کد خبر: ۷۷۲۴۳۰
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

عوامل اصلی اخلال در نظم بازی تراکتور و پرسپولیس دستگیر شده‌اند

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی از دستگیری برخی از عوامل اصلی اخلال در نظم بازی تراکتور و پرسپولیس خبر داد.
عوامل اصلی اخلال در نظم بازی تراکتور و پرسپولیس دستگیر شده‌اند
آفتاب‌‌نیوز :

بابک محبوب علیلو ‌از دستگیری برخی از اخلال کنندگان نظم بازی تراکتور و پرسپولیس خبر داد و اظهار داشت: قبل از شروع و حین بازی، تعدادی از عوامل اصلی تحریک‌کننده و اخلال در نظم بازی دستگیر شده‌اند و موضوع در حال پیگیری است.

وی افزود: دستورهای لازم برای شناسایی دیگر افراد محرّک که مرتکب رفتارهای مجرمانه شده‌اند صادر شده ‌و تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.

علیلو اضافه کرد: علل بروز رفتارهای نابهنجار اجتماعی به ویژه از سوی عده‌ای تماشاگرنما و همین طور بازیکنان از سوی دستگاه‌های مسئول، رصد و پیگیری و ریشه‌یابی می‌شود؛ قاطبه تماشاگران غیر از معدودی تماشاگرنما انصافاً بدون توجه به حواشی، رفتار مناسب و قابل تحسین داشتند و نظم و انضباط در محل ورزشگاه رعایت شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی بیان کرد: امنیت خط قرمز دستگاه قضایی است. با اخلال کنندگان نظم و امنیت اجتماعی و عمومی با قاطعیّت و جدّیت و رعایت مقررات قانونی برخورد شده و در این خصوص اغماضی صورت نخواهد گرفت.

جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس در دقیقه ۷۰ با توجه به اتفاقات رخ داده در استادیوم یادگار امام تبریز، نیمه کاره ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین