کد خبر: ۷۷۲۵۲۹
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

هر آنچه باید درباره دیدار نیمه‌تمام تراکتور - پرسپولیس بدانید

ایسنا در گزارشی تمام اتفاقات رخ داده از زمان بازی تراکتور - پرسپولیس تا ظهر شنبه را مورد بررسی قرار داد.
هر آنچه باید درباره دیدار نیمه‌تمام تراکتور - پرسپولیس بدانید
آفتاب‌‌نیوز :

جنجال دیدار نیمه تمام تراکتور پرسپولیس همچنان ادامه دارد و ادعاهای مختلفی درباره این پرونده انجام شده است. در این گزارش قصد داریم این رخداد را از زمان آغاز جنجال تا اکنون تاریخ‌نگاری کنیم.

جنجال "پرشورها" در یادگار امام/ دیدار پرسپولیس و تراکتور نیمه‌کاره ماند

دیدار تراکتور و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال پنجشنبه شب در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد اما به پایان نرسید. در همان نیمه نخست، تماشاگران منتسب به تیم تراکتور اقدام به پرتاب سنگ کردند تا بازی دقایقی متوقف شود اما جنجال اصلی این دیدار زمانی کلید خورد که امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس از کوره در رفت و چند تا از سنگ‌های داخل زمین را به سمت سکوی تماشاگران پرتاب کرد. این اقدام عالیشاه منجر به تحریک تماشاگران منتسب به تراکتور شد تا آن‌ها اشیای پرتابی‌شان را افزایش دهند و باعث توقف ۱۶ دقیقه بازی شوند. البته بازی وقتی دوباره از سر گرفته شد، بیشتر از ۸ دقیقه جریان پیدا نکرد و داور بازی را نیمه‌ تمام کرد. در تمام این مدت سائلام، سرمربی و کیانی، کاپیتان تراکتور تلاش کردند که تماشاگران را آرام کنند اما در نهایت نتوانستند مانع نیمه‌کاره ماندن بازی شوند.

روز جمعه بیانیه‌ها و مصاحبه‌های مدیران دو باشگاه آغاز شد که مهم‌ترین آن‌ها صحبت‌های مدیرعامل تراکتور و پرسپولیس بود.

درویش: باشگاه تراکتور و سازمان لیگ مسئول اتفاقات تبریز هستند/ از این پرونده به راحتی نمی‌گذریم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه تراکتور در برگزاری بازی، عذرخواهی آنها از اعضای تیم به خاطر اتفاقات ورزشگاه تبریز و صدور رای منصفانه در این رابطه را خواستار شد.

مدیرعامل تراکتور: پرسپولیس از ترس از دست دادن نایب قهرمانی ناجوانمردانه از زمین فرار کرد

میرمعصوم سهرابی ادعا کرد که پرسپولیسی‌ها به خاطر بازی خوب تراکتور و ترس از دست دادن نایب قهرمانی، زمین بازی را ترک کردند. او همچنین باشگاه تراکتور را مسئول کنترل تماشاگران ندانست.

تراکتور، از ۲ بازیکن پرسپولیس به دادگاه شکایت کرد

باشگاه تراکتور با توجه به رفتار تحریک آمیز امید عالیشاه و سعید آقایی از این دو بازیکن به مراجع قضایی شکایت کرد تا آن‌ها را دادگاهی کند.

تراکتوری‌ها در ادامه مدعی شدند که داور بازی ۱۰، ۱۵ دقیقه پس از توقف بازی به رختکن پرسپولیس رفته تا از آن‌ها بخواهد برای پیگیری ادامه بازی به زمین بیایند اما سرخ‌پوشان تهرانی قبول نکرده‌اند. این ادعای تراکتوری‌ها در صورت صحت داشتن، باعث می‌شود که رای کمیته انضباطی به سود آن‌ها شود. به همین دلیل ایسنا به سراغ هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی، ناظر داوری و مسئول برگزاری بازی رفت تا صحت این ادعا را بررسی کند.

روایت متفاوت ناظر داوری دیدار تراکتور - پرسپولیس از اتفاقات رختکن

فریدون اصفهانیان، ناظر داوری بازی مدعی شده است که هیچ کسی به اعضای تیم پرسپولیس برای بازگشت به زمین مسابقه چیزی نگفته است.

تصمیم ادامه پیدا نکردن بازی با داور بود/ ادعای تراکتوری‌ها فرار رو به جلو است

غلامرضا سلیمانی، ناظر بازی هم می‌گوید او وظیفه‌ای در خصوص توقف یا ادامه بازی کردن دیدار نیمه‌تمام تراکتور و پرسپولیس نداشته است.

هیات فوتبال تبریز: پرسپولیس درخواست ادامه بازی را قبول نکرد

رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی می‌گوید یک ربع تا ۲۰ دقیقه بعد از توقف بازی، داور مسابقه از پرسپولیسی‌ها درخواست کرد که به بازی با تراکتور ادامه دهند اما تیم مهمان نپذیرفت.

در ادامه، ایسنا امروز (یکشنبه) ابعاد قانونی جنجال تبریز را بررسی کرد.

احتمالات رای کمیته انضباطی برای دیدار نیمه‌تمام تراکتور - پرسپولیس

باشگاه تراکتور با بررسی آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال شانس کمی برای پیروزی در پرونده دیدار با پرسپولیس دارد و احتمالا نتیجه این دیدار ۳ بر صفر به سود سرخ‌های پایتخت اعلام می‌شود.

تراکتور مسئول اتفاقات تبریز/ یک تاثیر مثبت در رای کمیته انضباطی!

رضا شاه‌منصوری معتقد است که باشگاه تراکتور مسئول اعمال هوادارانشان در دیدار با پرسپولیس است اما حسن نیت اعضای این تیم می‌تواند منجر به کاهش جرائم انضباطی برای تراکتور شود.

در نهایت کمیته انضباطی اعلام کرد که فردا (دوشنبه) به پرونده دیدار جنجالی تراکتور و پرسپولیس رسیدگی خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین